Gå til innhold

Vannmelooooooner

Anbefalte innlegg

Gjest Thalassa
Skrevet

kjøpte vannmeloner og jordbær(utenlandske da men de lukta så godt!) Årets første av begge deler :sikle:

Nå skal jeg i parken og lese, spise og kose meg!

Hva spiser dere i parken?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tanita
Skrevet

Jeg går aldri i parken, men spise masse vannmelon for tiden. Jordbær er så dyrt så det spiser jeg lite av, selv om jeg elsker det.

Gjest Thalassa
Skrevet

ja.. de var litt dyre, 25 kroner kurven, men det var 50kr for de norske... :overrasket:

jeg kjøpte foresten mango som jeg la til modning på benken her forrige uke. Har smakt på den nå men synes det smakte furunål av alle ting..skal det smake sånn? :ler: (har ikke spist fersk mango før så aner ikke hva det skal smake som da)

Gjest Tanita
Skrevet

Nei, tror ikke det skal smake furu nei... Hm, rart...

Her koster de 29 kr kurven, det er så dyrt syns jeg. 29 for ei lita kurv.

Hvorfor så dyrt, vi har da jordbær her i norge, selger de ikke det i butikkene da? kan da ikke koste så mye da? Hm, rart...

Skrevet (endret)

furunål? hørtes ikke bra ut

Endret av Malia
Gjest Thalassa
Skrevet

det er vel høye tollsatser på utenlandske varer samt lite norske jordbær foreløpig tenker jeg.. kjipt med den tolldritten.

ahh.. druer :Nikke:

Skrevet

Mmmm.. Nå blei jeg sulten! Jeg hadde også lignende problem med en mango for en liten stund tilbake, smakte ikke godt. Men mango bør man helst kjøpe i små innvandrerbutikker, der har de de beste fruktene og grønnsakene.. Nå finnes ikke slike butikker i nærheten av meg, men leste et sted at de pakistanske mangoene er best.. Veit ikke om jeg husker riktig jeg.. Det er nok lurt å la de modne litt på kjøkkenbenken først ja!

Jeg kjøpte en kurv med norske jordbær i butikken for 30 kroner. Litt dyrt, men syntes det var verdt det i venten på billigere priser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...