Gå til innhold

SUCO BLOC

Sirkeline

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt noe som heter SUCO BLOC i helsekosten. Det ble jeg i forkant fortalt at skulle "stoppe" opptaket av for mye karbohydrater. Men på boksen står det ingenting om det.

Er som dere skjønner på slanker`n, og har gått ned 8 kilo hittil (Jippi!). :)

Jeg er altfor glad i mat som inneholder mye karbohydrater, som f.eks. pasta og ris, og da var jo dette drømmepillene for min del.

Og altfor mye karbohydrater er ikke bra når man skal slanke seg.

Saken er; er det noen som vet eller har erfaring med disse pillene? Eller har noen andre tips til en pasta-elsker, annet enn å kutte ut pasta? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har brukt disse en stund, gikk vel ned ca. 7 kg. Men i det siste har jeg vært sløv, ikke tatt dem regelmessig. Mer info om Suco Bloc finner du på følgende sider: www.med-eq.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg brukte dem vel en mnd. ca. før jeg merka forskjell, siden tok jeg dem en god sund for å ikke gå opp igjen. Men man bør vel ikke bruke dem mer enn 4 mnd. i strekk, så ta én mnd. pause, og begynne på igjen. Jeg endret ikke på livsstilen, nei. Som sagt har jeg vært sløv med å ta dem i det siste, men skal skjerpe meg i jula i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også var det prisen... :blunke: Kanskje det kan være verdt et forsøk for å gi et lite "spark i baken" etter jul, når alle gode forsetter trer i kraft... :lol: Greit med noe som hjelper på framgangen, så man blir mer motivert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere som bruker pillene endret noe på kostholdet itillegg til pillene?

Julienne: Hvor lang tid brukte du på å gå ned 7 kilo? Trente du eller gjorde noe annet itillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg husker ikke helt hvor lang tid det tok å gå ned. Jeg trente ikke noe spesielt, men dette var på sommeren så jeg sykla en del. Prisen er 149 for 60 stk., 179 for 100 stk og jeg tror ca. 300 for 150 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Jeg fikk vite det jeg trenger å vite om SUCO BLOC.

Det er iallefall sikkert at jeg skal fortsette med dem.

Jeg slanker meg ikke med noe spesiellt opplegg, utenom å spise mindre mengder, og ikke godis, utenom litt på lørdag. Akkurat som i "gamle dager" med BARE godteri på lørdag! :ler:

Nå i julen er det ekstra vanskelig å slanke seg, med så mange fristelser i nærliggende områder. Men man må bare stålsette seg.

Lykke til dere som evnt. slanker dere....

:wink::wink::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg lov å være så frekk å spørre hva du veide før du gikk ned (eller hva du veier nå, så kan jeg regne det ut selv.. :ler: )

Hvor mange piller skal du hive ned per dag? Det har jo mye å si for hvor dyrt det EGENtlig er...

Og gratulerer med de tapte 8. Jeg har tapt tre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Starya!

Jo, jeg kan godt si det, man er jo anonym her allikevel.

Jeg veide 85.5, etter at jeg fikk en datter i sommer. Altså, jeg var overvektig før jeg ble gravid også. Og nå veier jeg faktisk 76.5, og gått ned 9 kilo på nesten 3 mnd.

Jeg får veldig god hjelp av en side som heter "slankere.com" (vet ikke hvordan man får opp direktelinje til siden). Og jeg hadde aldri klart det uten de oppmuntrende ord jeg får der.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å logge meg inn, så det var meg som hadde forrige innlegg.

Og hvor mange piller man skal ta!!? Det står på boksen; 2-3 piller etter hvert måltid. Så det blir jo forholdsvis dyrt, men virker det, så er det verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt da at det har hjulpet! Tror jeg skal ta en titt på de pillene - kan vel ikke spise C :-? CLA evig - og karbohydrater spiser jeg mye av ...Rart at ingen har tipset meg i helsekosten da ...

Men fy søren så dyrt det blir! En boks CLA koster +/-200 kr alt etter merke og om det er salg. Jeg har brukt opp fire bokser tror jeg siden oktober :o :-? , og det blir da 800 kr ...og så har jeg tatt de i sommer også ....+ epleeddikpiller ......har sikkert bruket mellom 2 og 3000 kr på slikt!!! :o Huff ..har ikke regnet på det før .....men når det bare virker så .. :P

Lille Meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...