Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Drar dil syden om en uke!jippi!Drar uspesifisert...! Er det noe som har vert til Ayia Napa- Fig Tree Bay, som vil dele erfaringer?
LadyInRed Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Fig Tree Bay og Agia Napa er to forskjellige steder da......Reiser du uspesifisert kan du liksågodt havne i Larnace (nær flyplassen). jeg var på Fig Tree Bay for noen år tilbake, og drar gjerne tilbake. Digg strand! Vi bodde helt ved stranden, og hadde kjempefin utsikt over havet Det er ikke masse butikker der, men plenty av spisesteder. Prøv meze (masse småretter). Blir det litt kjedelig uteliv og savner du shopping, så kan man lett ta lokalbussen til agia napa for en femmer (tar ca 20-30 min)- I Agia Napa er det desto mer bråkete, slik at jeg synes Fig Tree Bay er bedre å bo i. Men stranda i agia Napa er og sinnsykt fin. Larnaca har jeg aldri vært i, bare kjørt forbi. Strendene virket ikke så bra der, av det jeg så. Et tips; dra til badelandet (turoperatørene arrangerer turer dit). Det var skikkelig bra. Ofte er badeland i syden så som så hvis man ikke er barn,men dette badelandet hadde masse vannsklier som gav bra med fart
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Vi fikk beskjed at det var kun 10 min å gå til Ayia Napa, og så var vi å sjekket på hotellene som reisebyrået hadde. På billetten står det merkelig nok Fig Tree Bay, så vi fann hotellene som var i det området. Hm...
LadyInRed Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Vi fikk beskjed at det var kun 10 min å gå til Ayia Napa, og så var vi å sjekket på hotellene som reisebyrået hadde. På billetten står det merkelig nok Fig Tree Bay, så vi fann hotellene som var i det området. Hm... ← Fig Tree Bay ligger ikke ti min gåtur fra Agia Napa nei. Det er ei mil mellom de to stedene. Så enten skal dere bo ti min gåtur fra Fig Tree Bay sentrum eller ti min gåtur fra Agia Napa sentrum. Uansett får dere nok en fin tur, Kypros er kjempeflott sted ! God tur. PS: drar dere til badelandet, må dere innom et sånn spisested der som selger hamburgere etc (fast food sted, du vil se det med en gang) som selger verdens beste slusj av ekte jordbær
Pasha Skrevet 18. juni 2006 #6 Skrevet 18. juni 2006 badeland anbefales (er vel sør-eurpas største eller noe) men beregn en del tid til kø-ståing der.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #7 Skrevet 18. juni 2006 Noen som har prøvd de båtutfluktene der?vi vurderer å dra på noe sånt...!hm..., bortkastede penger?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå