~~~Vikki~~~ Skrevet 15. desember 2002 #1 Skrevet 15. desember 2002 :cry: sitter å syr min egen ball kjole og nå trenger jeg Tyll til kjolen, er det noen som vet om noen internett butikker som selger tyll i meter eller tyll underkjole???? takker så mye på forhand for alle min MANGE svar Love, dont say it if u dont mean it
Gjest Zalomine Skrevet 16. desember 2002 #2 Skrevet 16. desember 2002 Er det ikke lettere å ta turen til nærmeste stoff-butikk? Vet ikke om slike på nett, finnes sikkert, men anser det som lettere å kjøpe på en vanlig butikk.... Dersom du syr en kjole så har du vel tilgang til en stoffbutikk i rimelig nærhet?
~~~Vikki~~~ Skrevet 16. desember 2002 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2002 kommer meg ikke til noen stoffbutikk her jeg bor.ellers ville jeg jo SELVFØLGELIG ikke etterlyse en stoff butikk på nettet.
Mrs. B Skrevet 16. desember 2002 #4 Skrevet 16. desember 2002 Kanskje du finner noe her? > http://www.stoffogstil.no/
Gjest Zalomine Skrevet 16. desember 2002 #5 Skrevet 16. desember 2002 *fjernet da jeg innser at det jeg spurte om bare var dumt*
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. desember 2002 #6 Skrevet 16. desember 2002 Jeg har akkurat fått sydd en kjole hvor jeg trengte mengder av tyll til skjørtet, og det var slettes ikke enkelt å få tak i tykk nok tyll med riktig farge så jeg skjønner problemet ditt. Det var til slutt min syerske som måtte skaffe tyllen. Løsningen for deg blir nok å ringe uklike forretninger og be de sende deg tyllen i postoppkrav. Milla
Gjest Jamila Skrevet 17. desember 2002 #7 Skrevet 17. desember 2002 Hei Vikki Har sendt deg en PM Jamila
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå