Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Nå har jeg prøvd uttallige hjemmeblekinger, uten resultat. Vet at jeg burde gjøre det hos tannlegen, men det har jeg ikke råd til, og dessuten er det ikke så mye jeg vil bleke. Er det sånn at hjemmeblekninger man får kjøpt i utlandet er sterkere?
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Er det sånn at hjemmeblekninger man får kjøpt i utlandet er sterkere? ← Nja, noen kanskje. Men enkelte inneholder også en god del syrer som er døden for emaljen på tennene. Imidlertid hører jeg mange skryte av Crest Whitestrips(samme som de bruker på Homsepatruljen). Jeg kjenner flere som har fått disse av tannlegen sin, så da burde de jo være trygge.
Gjest Thalassa Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 jaa.. det har jeg lyst til å prøve.. er en tråd om det på klikk.no fra ei som har prøvd dem.
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 Er de å få kjøpt i Norge da? Isåfall hvor da? Kanskje det er billigere i utlandet, skal jo ut å reise snart såå
Krista83 Skrevet 18. juni 2006 #5 Skrevet 18. juni 2006 Tror ikke en får kjøpt stripsene i Norge nei, men skulle ønske vi kunne. Jeg og vil prøve. Har en venninne som prøvde dette da hun bodde i USA og det var effektivt sier hun. Verdt å se seg om etter når du reiser på ferie hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå