Gjest Gjest_pia_* Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Har lite å gjøre i dag ja, så jeg sparker igang en liten morsom sak her... Jeg får masse komplimanger for mine øyne, og om jeg må si det selv så er de veldig pene..hihi og håret mitt, det får jeg høre om støtt og stadig. Alltid hatt tykkt, mørkt hår som andre har misunnt meg, mens jeg selv har ønsket det dit peppern gror mer enn en gang!! Samboern ville nåk prestert å si at puppene mine er det flotteste på meg, men har klarer ikke å være særlig objektiv heller da....mannfolk...
Amalie_85 Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Jeg er faktisk mest fornøyd med puppene mine. Merksnodig nok
Gjest Søt Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Jeg er mest fornøyd med hendene mine. Men de er veldig pene faktisk Har fått høre det en del ganger. Ellers må det bli puppene og håret mitt.. Kjæresten ville sagt rumpa, lår, pupper og øyne Men alt i alt, så er jeg veldig fornøyd. Skulele gjerne fått strammet opp litt her og der da
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 Egentlig klar for en full body transplant jeg.... Vel ikke helt, jeg har en slank nakke som jeg er fornøyd med
India Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Kjæresten min sier smilet mitt og rumpa mi.. Jeg selv er nok mest fornøyd med øynene mine...
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 Jeg er nok mest fornøyd med ansiktet(og håret) for tiden...
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #7 Skrevet 16. juni 2006 Håret: tykt, langt m min naturlige farge Midjen: veldig slank Puppene: bittesmå, men jeg liker dem likevel- de står til resten... Men...så kunne jeg godt å tenkt meg å bytta rumpe m noen, da...og fått lengre bein
Prinsesse på erten Skrevet 16. juni 2006 #8 Skrevet 16. juni 2006 Rumpe og hofter! Og beina, kanskje... Faktisk ganske fornøyd med understellet (fnis...).
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2006 #12 Skrevet 16. juni 2006 Jeg VAR mest fornøyd med øynene, skuldrene, hendene og de lange bena. Nå har jeg bare forfalt.... aaaaargh... øynene har krympet, hendene har fått tynn og rynkete hud, bena har blitt klumpete og skuldrene har blitt smale og sammensunkne... Alt skjedde over natten da jeg fylte førti.
*Emma* Skrevet 16. juni 2006 #13 Skrevet 16. juni 2006 Puppene......men de var dyre Ellers har jeg alltid likt bena mine...de er lange og slanke...
Gjest -eline- Skrevet 17. juni 2006 #15 Skrevet 17. juni 2006 Øynene, puppene og leggene mine :-D Øynene har jeg fått høre fra mange at er fantastiske, puppene tiltrekker seg nok oppmerksomhet om jeg fremhever de og jeg liker det faktum at leggmusklene mine er ganske fremtredene Eller, strengt tatt så er jeg egentlig ganske fornøyd med hele kroppen bortsett fra magen og lårene, sistnevnte kan jeg ikke gjøre noe med (muskler...), førstnevnte bør strammes litt opp i løpet av sommeren...
Gjest seroxata Skrevet 17. juni 2006 #16 Skrevet 17. juni 2006 bena, øyene og nesa ? tror jeg må si det.. er egentlig jevnt over fornøyd, hvis bare magen krymper litt :=)
Snasen Skrevet 17. juni 2006 #17 Skrevet 17. juni 2006 Jeg VAR mest fornøyd med øynene, skuldrene, hendene og de lange bena. Nå har jeg bare forfalt.... aaaaargh... øynene har krympet, hendene har fått tynn og rynkete hud, bena har blitt klumpete og skuldrene har blitt smale og sammensunkne... Alt skjedde over natten da jeg fylte førti. ← Mysan ikke så slikt. Jeg blir redd for å bli 40. Kan ikke være så ille vel?
Sofia Skrevet 17. juni 2006 #18 Skrevet 17. juni 2006 Jeg VAR mest fornøyd med øynene, skuldrene, hendene og de lange bena. Nå har jeg bare forfalt.... aaaaargh... øynene har krympet, hendene har fått tynn og rynkete hud, bena har blitt klumpete og skuldrene har blitt smale og sammensunkne... Alt skjedde over natten da jeg fylte førti. ← HYL!!!!!! Jeg fyller 40 om 6 uker!!!!! og så jeg som bare gruet meg litt!!!!!!!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #19 Skrevet 18. juni 2006 Leggene, øynene og hendene er jeg mest fornøgd med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå