Gå til innhold

Sammenslåing av bursdagsselskap.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Datteren min er invitert i bursdag til min halvsøster og vi gir naturligvis en del mer til nær familie. Nå har det seg slik at hun skal feire dagen sammen med en venninde og ha Disco på et bydelshus.

Denne jenta har jeg sett 2 ganger da hun har vært innom hit med min far og halvsøster etter møtene på Søndag.

Hun var her nå Søndag og er ganske rappkjefta. Spurte meg om min datter var invitert i hennes og xxx bursdag. (som hun ikke var da)

Så sa hun at de skulle feire, og om ikke min datter hadde fått skriftlig! invitasjon fra xxx?.... :forvirret:

I går ringte xxx og leste opp invitasjonen pr. telefon. Invitasjonen var til xxx bursdag. Det er nå på Søndag, og Disco som sagt.

Hva mener dere? Skal jeg gi gave til begge to?

Endret av Rakel
Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Jeg hadde nok tatt med en liten oppmerksomhet til den andre jenta. Du kan få mye fint til under 50 kr på f.eks. Glitter. Nå er det forresten salg også.

Skrevet

En kamerat av meg feiret brusdagen sin sammen med en annen, som jeg aldri hadde hatt noe med å gjøre. Knapt nok visste hvem var. Jeg ga bare gave til kameraten min.

Skrevet

Datteren min også feiret med en klassevenninde på Bowling. Det var klassen, og så hadde jeg 3 utenom som jeg betalte for.

Jeg sa ikke i invitasjonen at det var 2, kun at det var til min datter.

Nettop fordi jeg syntes ikke det var riktig å sette dem i det dillemmaet når de knapt nok visste hvem hun andre var.

Skrevet

Det er jo ikke helt det samme, men jeg har vært i bursdag til ei venninne og hennes venninne som jeg aldri hadde møtt før. Jeg gav kun gave til min venninne. Det gjorde de andre som var der også, som kun kjente en av de.

Men som Persille nevner over her, hvorfor ikke ta med en liten oppmerksomhet som ikke behøver å koste så mye? Selv om personen ikke virka spesielt hyggelig og du kun har møtt henne et par ganger, så trenger det ikke koste deg så mye. Eventuelt hør med halvsøsteren din hva hun tenker om saken.

Skrevet

Får ta en tur på glitter. :)

Hun virker hyggelig nok, men veldig spesiell. Snakket i ett, veldig klengete og gjorde alt mulig for å få oppmerksomhet.

Jeg kjente henne ikke, og første gang jeg så henne fotfulgte hun meg overalt og fyrte løs på all slags spørsmål av veldig privat karakter.

Da jeg satte meg for å finne noe i en skuff, satte hun seg på huk tett inntil og begynte å stryke over håret mitt sånn kjærlig liksom. :overrasket:

Jeg hadde den gang ALDRI sett henne før.

Vet at barn kan være slik, men dette gikk litt utover det hvis du forstår.... (Litt ekstremt.)

Det var umulig å snakke med andre!

Lekte ikke med barna, men satte seg med de voksne og spurte om alt mellom himmel og jord. Skrøt av håret mitt, genseren, alt mulig.

Det var liksom litt rart.

Meget spesiell unge.

Hun fyller 10 år.

Jeg kjøper noe fint på glitter el.l, tror hun vil like det. ;)

Skrevet

Ah, var bursdagsbarna så unge, ja. Da mener jeg helt klart at du gjør det riktige med å kjøpe en liten oppmerksomhet til begge to. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...