mocci Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Heia! Hva syns dere om programmet WHAT NOT TO WEAR på TVNorge?? Jeg digger det programmet og har følgt med på alle sesongene Jeg har også kjøpt bøkene som trinny og susannah har gitt ut Føler jeg lærer mye om hva som passer de ulike kroppsformene. Hva mener dere??
Daria Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Jeg synes det er underholdende, og har nok plukket opp et og annet tips, selv om jeg ikke nødvendigvis følger dem... Dessuten synes jeg der har blitt veldig mye fokus på at de er så slemme. Ja, de går rett på sak, men jeg synes de er veldig flinke til å fremheve de gode trekkene ved "ofrene" sine. men om jeg ville vært med på det selv, dét er en annen sak...
Gjest gjest 0 Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Joda jeg synes det er veldig morsomt og interessant, men jeg er ikke alltid helt enig med dem.... Men fy søren så fine og forandra mange av de blir!
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 jeg synes det er dritbra!! tror faktisk jeg er enig med de om alt, i alle fall prinsippene om hva som passer for hvem osv. har plukket opp masse tips, noe som også har gjort det lettere å shoppe. ser etter farger og snitt som passer for meg. flotte damer!
Saeria Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 Liker programmet veldig godt! Når går det nå for tiden? Har snappet opp en del tips fra dem, så jeg har lært litt også.
Gjest Mireya Skrevet 16. juni 2006 #7 Skrevet 16. juni 2006 (endret) Onsdager på TvNorge kl. 20.30! (I avisene her til lands heter det Motepolitiet UK) Jeg elsker dette programmet, det er det eneste jeg MÅ se for tiden. Endret 16. juni 2006 av Mireya
Søtpotita Skrevet 16. juni 2006 #8 Skrevet 16. juni 2006 Er også hekta! Syns dei to eldre damene sist var så søte
Søtpotita Skrevet 16. juni 2006 #9 Skrevet 16. juni 2006 Jeg har også kjøpt bøkene som trinny og susannah har gitt ut ← Kor kjøpte du desse? Kor mange finst det?
Titti72 Skrevet 16. juni 2006 #10 Skrevet 16. juni 2006 Jeg liker også dette programmet. Men jeg lurer på om hun slanke har fått skallfasetter på tennene sine? Kan ikke huske hun så så gal ut før. Har jo nesten tennene på tørk jo.
Catzy Skrevet 18. juni 2006 #11 Skrevet 18. juni 2006 Jeg liker også disse. Jeg kjøpte en av bøkene på Amazon. What you wear can change your life. Du kan se flere bøker på Amazon.co.uk ved å søke på "What not to wear" eller Susanna Constatine. Catzy
Gjest allium Skrevet 18. juni 2006 #12 Skrevet 18. juni 2006 Jeg har også kjøpt flere av bøkene deres på amazon.co.uk. Men de har en tendens til å gjenta seg selv, så man trenger ikke alle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå