Gå til innhold

Gratulerer til Ann Karene!

Tusenfryd

Anbefalte innlegg

Det var kjempekult at AnnKarene vant! Jeg hadde Bjørn Andre som favoritt fra begynnelsen, men han lot seg lure litt vel mye (og tok helt riktig avgjørelse i siste stund - bra!) etter det ble Roger min favoritt - selv om Ann Karene var en god nummer to på det tidspunktet.

Men så ble det henne da!

Bra jobba - hun ga seg aldri - og det betalte seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Istemmer - det var en verdig vinner!

Men hvordan i all verden kan du synes Bjørn Andre var i nærheten ... jeg ble sjuk bare han åpna den (*mange stygge adjektiver*) munnen sin. For en (*enda en stygg karakteristikk*)! Grøss & gru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann Karene fortjente det, det hadde bare vært så synd om Halvard hadde vunnet. han har jo nesten bare sutra hele ekspidisjonen, mens hun har stått på og jobbet hardt. Glad for at Bjørn Andre bytta kantidat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også seieren var velfortjent, selvom jeg i utgangspunktet håpet på Roger. Bra at Hallvard ikke vant iallfall, for han hadde ikke vært noen verdig vinner. Forresten utrolig rart at de som produserte Robinson ikke hadde sørget for at det var et oddetall av mennesker som skulle stemme ved utvelgelsen av årets Robinson. Den omstemmingen som ble synes jeg nemlig ble litt snål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...