Sauen Skrevet 18. juni 2006 #61 Skrevet 18. juni 2006 Ærlig talt... Skal man følge moten når det gjelder kroppshår?! Jeg driter i om det er på moten med hår eller ikke hår. Jeg tenker på hva som er mest behagelig, for meg er barbering det. Hår i skrittet klør noe helt for jævlig, stikker og gjør bare ugang! ikke minst føler jeg meg uflidd! -det tror jeg er det viktigste stikkordet for hvorfor jeg gjør det. Jeg vil ikke ha slikka en ulldott. Nei. Å følge moten i denne saken synes jeg rett og slett blir bare altfor dumt. Gjør som du vil da, det er vel ingen enn akkurat DU som bestemmer over kroppen din -og slettes ikke av motebølgen i USA!! Høvvel'n blir her i gårn' ja!
Yme Skrevet 18. juni 2006 #62 Skrevet 18. juni 2006 (endret) Ærlig talt... Skal man følge moten når det gjelder kroppshår?! Jeg driter i om det er på moten med hår eller ikke hår. Jeg tenker på hva som er mest behagelig, for meg er barbering det. Hår i skrittet klør noe helt for jævlig, stikker og gjør bare ugang! ikke minst føler jeg meg uflidd! -det tror jeg er det viktigste stikkordet for hvorfor jeg gjør det. Jeg vil ikke ha slikka en ulldott. Nei. Å følge moten i denne saken synes jeg rett og slett blir bare altfor dumt. Gjør som du vil da, det er vel ingen enn akkurat DU som bestemmer over kroppen din -og slettes ikke av motebølgen i USA!! Høvvel'n blir her i gårn' ja! ← Stikker det? Du må ha non jævla strie steppegras der nede Jeg har så mye hår på tisseslasken min, at det nesten er et overgrep mot virkeligheten! Klør eller stikker gjør det ikke Endret 18. juni 2006 av Yme
aficionado Skrevet 6. februar 2010 #63 Skrevet 6. februar 2010 Hvis en jente/kvinne ønsker å fjerne håret for en mann, anbefaler jeg brasiliansk. Det er ikke hot med nupper og skjeggstubber, særlig ikke når man skal utføre cunnilingus.
Gjest fdf Skrevet 6. februar 2010 #64 Skrevet 6. februar 2010 Vedrørende diskusjonen om dette mote eller ikke. Jeg har selv studert i Los Angeles i 2 år. Den hotteste moten der nå både blandt kjendiser og vanlige medstudenter er at kjønnsbehåring er tilbake for fult. Det som er siste mote er at buksene skal være så langt nede på hoftene som mulig i tillegg til at en liten bit avkjønnshårene skal vises over bukselinningen.Det er ingen som skal være tvil ob du er ekte brunette, blondine eller rødhåring. Så at moten med å være glattbarbert er over kan det være liten tvil om. Det får man jo til de grader bekreftet i fellesdusjen. Denne moten oppsto ved at en eller annen av de kvinnelige Hollywoodstjernene gjorde dette på en opptreden på TV for et par år siden. Jeg tror at grunnen til dette var at det hadde gått rykter om at hun ikke var ekte brunette, så for å bevise dette lot hun tv - seerne få en bekreftelse. Jeg husker ikke hvem det var, men hun skapte i hvertfall mote. I min omgangskrets ser man med lettelse på at kjønnsbehåring er naturlig, så hos mine medstudiner er voksing og barbering av kjønnet historie. Får håpe for alltid så man slipper alt stresset flere ganger i uken. Men velfrisering er jo et must. Bikinilinjen er jo et must å fjerne, resten går det an å stusse med saks. Det var foresten pussig hvor fort denne trenden snudde. Jeg har inntrykk av at det var en lettelse for de fleste jenter.De som tidligere var glattbarberte tilhengere ble nærmest over natten behåret på kjønnet. Ikke lite heller! Skal noen små krøller synes må jo kjønnshårene ha en viss lengde. De store motebølgene kommer jo fra USA, men vi vet jo at det tar noe tid før Norge følger etter. Jeg ønsker dere en hårlig sommer. Hilsen jente med blond liten synlig tust over beltet. Seriøst, går du og viser frem fittehårene dine til hvem som helst? Hvorfor er bikinilinjen et "must" å fjerne når du alikevel går rundt og viser frem fittehåra dine, og det er moten? Litt selvmotsigende? Da tror jeg du har blitt lurt av motebransjen, hahahah. Herregud.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #65 Skrevet 6. februar 2010 hva er poenget med og dra opp en 4 år gammel tråd ?
Tabris Skrevet 6. februar 2010 #66 Skrevet 6. februar 2010 (endret) Hvor er selvtilliten hen, jenter ? Er det så mange som føler at de "endelig" kan kaste høvelen og bli seg selv igjen ? ...og ikke før trenden har sagt det ? Hvordan er det med menneskeverdet og verdien som kvinne...når det kan måles ut ifra hvor mye en følger de idiotiske motene som kommer og går ? Er man et bedre menneske om man følger en hver mote ? Himmel og hav. Bli dere selv, jenter ! Gjør det DERE har lyst til med kroppene deres. Vær stolt over damekroppen og dens funksjoner. Lær dere å like kroppen dere er født med. Altså: Er det et dypt og oppriktig ønske å være hårløs: so be It. Men om dere gjør det for at alle andre gjør det, og er redd for å falle utenom, er det en dårlig begrunnelse, spør dere meg... Forakt og flauhet for at dere ser ut som dere faktisk gjør. Godta at det vokser hår over alt på en kvinnekropp også. Det er meningen at dere skal se sånn ut. Som...voksne kvinner. Jeg kan ikke annet enn å signere denne. Det er trist hvis det er mange som har barbert seg nedentil når de egentlig ikke vil bare fordi moten tilsier at det skal være sånn. Edit: Jeg så ikke før nå at tråden var så gammel. Endret 6. februar 2010 av Tabris
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå