tåkedott Skrevet 17. juni 2006 #41 Skrevet 17. juni 2006 om folk vil barbere seg eller ikke nedentil må være opp til hver enkelt. jeg barberer meg, fordi jeg syns det er best. men å la dotten stikke opp over buksekanten?? fysj!!! hva folk velger å "gjemme" i trusa, spiller ingen rolle for meg, jeg ser det ikke, ergo jeg bryr meg ikke. men om folk skal begynne å vise fram kjønnshårene sine, vil jeg reagere, syns det er ekkelt jeg!! det snakkes mye om at røyking er til sjenanse for andre medmennesker... f.eks ved bussskur, der røyker jeg ikke fordi det kan være til sjenanse for andre, men om jeg skulle stått der, og en liten flokk 16-åringer står med halve dotten hengene over buksekanten? jeg ville ha syntes det har vært ubehagelig jeg... om dette blir en ny verdens-mote, og blir kjempepopulært her i norge, tar det sikkert ikke lang tid før det er lov å gå slik på jobb heller... ser for meg å bli servert av en servitør der halve dotten tyter over buksekanten... fysj... høvelen min er kommet for å bli!
Morgan Skrevet 17. juni 2006 #42 Skrevet 17. juni 2006 Wow,kult! endelig er dusk tilbake igjen,jippi!
Nita Skrevet 17. juni 2006 #43 Skrevet 17. juni 2006 Jeg driter i om det gror kjønshår der eller ikke... Jeg hakke lyst å se fitta til alle jentene jeg går forbi! (Bare de som er pene) ← Pene??? nedentil mener du Hjelper vel ikke om de er aldri så pene (i fjeset) hvis kjønnet ser ut som en kjøttetende plante fra en gammel skrekkfilm
Gjest -eline- Skrevet 17. juni 2006 #45 Skrevet 17. juni 2006 En ting er å ikke barbere seg helt der nede...men å la noe stikke opp av buksa?! ALDRI i livet!!! ← Nei vettuhva! ...må innrømme at jeg ikke tror jeg hadde fått det til om jeg forsøkte, da måtte i såtilfelle hele rørleggersprekken fram i samme slengen
tuji Skrevet 17. juni 2006 #46 Skrevet 17. juni 2006 Hvordan i huleste klarer man å få håret opp over buksekanten? Enten må det være snakk om tidenes laveste bukse eller veldig langt hår.
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2006 #47 Skrevet 17. juni 2006 Hvordan i huleste klarer man å få håret opp over buksekanten? Enten må det være snakk om tidenes laveste bukse eller veldig langt hår. ← Du trekker i hårene til de står rett opp, og sprayer så med sterkeste type hårspray. :hjelpsom:
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #48 Skrevet 17. juni 2006 I USA er glattbarbert forlengst ute HVA JÆVLA SÅ!?!`!
tuji Skrevet 17. juni 2006 #49 Skrevet 17. juni 2006 Du trekker i hårene til de står rett opp, og sprayer så med sterkeste type hårspray. :hjelpsom: ← Sikkert greit å ha en rettetang, da.
Gjest KA Skrevet 17. juni 2006 #50 Skrevet 17. juni 2006 Pene??? nedentil mener du Hjelper vel ikke om de er aldri så pene (i fjeset) hvis kjønnet ser ut som en kjøttetende plante fra en gammel skrekkfilm ← Det skader jo ikke, da...
Gjest Tanita Skrevet 17. juni 2006 #51 Skrevet 17. juni 2006 hvordan ser en kjøttetende plante fra en gammel skrekkfilm ut da?
Gjest allium Skrevet 17. juni 2006 #52 Skrevet 17. juni 2006 hvordan ser en kjøttetende plante fra en gammel skrekkfilm ut da? ← Har du ikke sett Little Shop of Horrors?
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni 2006 #53 Skrevet 17. juni 2006 (endret) --- Endret 11. november 2015 av Hoppetaujenta
Gjest Tanita Skrevet 17. juni 2006 #54 Skrevet 17. juni 2006 Har du ikke sett Little Shop of Horrors? ← hehe nei!
Gjest allium Skrevet 17. juni 2006 #55 Skrevet 17. juni 2006 hehe nei! ← http://www.amazon.com/gp/product/B00004RF8...?v=glance&n=130
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #56 Skrevet 17. juni 2006 Pene??? nedentil mener du Hjelper vel ikke om de er aldri så pene (i fjeset) hvis kjønnet ser ut som en kjøttetende plante fra en gammel skrekkfilm ← Ikke si sånne ting
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #57 Skrevet 17. juni 2006 Det er vel ingen tvil om at kjønnshår faktisk kamuflerer de som har et noe "slaskete" utseende der nede?
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2006 #58 Skrevet 17. juni 2006 Det er vel ingen tvil om at kjønnshår faktisk kamuflerer de som har et noe "slaskete" utseende der nede? ← Nå er det vel ikke akkurat der håret vokser at utseendet blir "slaskete" men..
Yme Skrevet 17. juni 2006 #59 Skrevet 17. juni 2006 Det er vel ingen tvil om at kjønnshår faktisk kamuflerer de som har et noe "slaskete" utseende der nede? ← Fint at du veit hva du snakker om, pølsa!
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #60 Skrevet 17. juni 2006 Hvilken "frisyre" jeg har der nede er pent lite moteavhengig og varieres etter hva jeg har lyst på. Jeg var "ute" for 15 år siden da jeg begynte å barbere meg nedentil og blir sikkert like umoderne igjen. Og i bunn og grunn så bryr det meg midt i (*selvpålagt sensur*)........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå