Gå til innhold

Underliv og mote

Fremhevede innlegg

Gjest Designer
Skrevet

En annen mote som er oppstått ved å la dusken bli frodig er at man lager forskjellige mønstre i selve trekanten. Jeg har en veninne som gjorde dette i Spania. Hun hadde lest om dette i et eller annet magasin.Her kunne du velge mellom utallige mønstre.Artige tegninger, navn på dil kjære osv. Det var helt smertefritt og kunne holdes ved like ved hjelp av en nesehårfjerner. Dette er noe menn bruker og ser ut som en stor kulepenn. Ved bruk av dette følges bare pennen etter mønsteret og det er helt smertefritt. Det kreves jo at man har en fyldig mørk hårvekst for at det skal kunne vises. At det er blitt populært som et alternativ til intimtatovering viste seg på ventetiden. Hun måtte vente 4 dager på å komme til. Selve utførelsen tok bare 10 minutter.

Jeg fikk se resultatet. Jeg vet hva jeg skal gjøre neste gang jeg skal til Spania.

Det var kjempestilig. Ps. det er kvinner som gjør jobben. Jeg ville kvidd meg hvis det var mannlige. Her ser man hva hva moter en frodig dusk kan medføre. Hadde ikke det å være glattbarbert vært ute hadde det nok ikke vært grunnlag for denne type butikk.

Prisen var 150 norske kroner.

Videoannonse
Annonse
Gjest lurven
Skrevet
Dønn seriøst!!!!!!!!!!!!!!

Det er like normalt som å se kanten på stingtrusa over bukselinningen når du sitter.

ha ha :legrine:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg gir beng i hva som er in eller ikke.

Barbering er ikke noe for meg, men jeg stusser og fjerner det som er utenfor bikinilinja. Dessuten er vel buksene mine litt for høye til å vise tusten øverst... ikke det at jeg har store planer om det.

Gjest Gjesta
Skrevet

FORRESTEN:

I USA er det obligatorisk å barbere lårene og armene, sett igang jenter!!! :ironi:

Skrevet

:legrine: ja NÅ må jeg begynne å spare til langt hår nedentil skjønner jeg.... :legrine:

uansett, jeg kommer aldri til å ha kjønnshår som stikker opp av buksa uansett hvor moderne det er hos kjendisser i usa.

nå har jeg klart meg helt fiiiint uten å vise verken stringen eller rompesprekken (som ser ut til å være suverent in å flashe her i norge om dagen, har aldri sett så mange kvinnerumpesprekker som vises pga lave bukser bak jeg) ute blant hvemsomhelst, så jeg er rimelig sikker på at jeg fint klarer meg uten å vise kjønnshåra mine i all offentlighet også.

og jaggu tror jeg at jeg kommer til å barbere der jeg ønsker også, og ikke barbere der jeg ønsker det.

dette med mønster på dusken er forøvrig ikke akkurat noe nytt fenomen, har flere venninder (og ja, vi har noen festlige samtaleevner iblandt) som har laget mønster selv på dusken, har gjort det selv også, for flere år siden. ikke akkurat nytt nei, men det var ikke dumt å bruke nesehårsfjerner da!!

den har jeg ikke tenkt på før. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Uten at jeg tror vi er influert fra USA, så har man så smått nå registrert at moten med den fullstendige glattbarbering, nå er sakte og sikkert på vei ut. Det samme ser vi med tatoveringsmoten, men den er det jo litt mer komplisert å endre...vet bl a at de som normalt skulle vist mer enn det de gjør nå i sommervarmen, faktisk dekker til tatoveringen sine.

Moter har alltid hatt "nakketak" på de fleste av oss, det er naivt å prøve å innbille omverdenen noe annet.

Gjest Gjest
Skrevet
Uten at jeg tror vi er influert fra USA, så har man så smått nå registrert at moten med den fullstendige glattbarbering, nå er sakte og sikkert på vei ut. Det samme ser vi med tatoveringsmoten, men den er det jo litt mer komplisert å endre...vet bl a at de som normalt skulle vist mer hud enn det de gjør nå i sommervarmen, faktisk dekker til tatoveringen sine.

Moter har alltid hatt "nakketak" på de fleste av oss, det er naivt å prøve å innbille omverdenen noe annet.

HUD, skulle det være.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er klart, men "hei jenter, nå må vi ikke barbere oss lenger" er litt naivt i mine øyne. Samme som "nå må vi alle sammen kaste de brune klærne våres, nå skal det være grått". En ting er å følge den moten man ønsker å følge, en annen ting er å ikke klare å tenke selv.

Men selvsagt, man blir jo påvirket.

Skrevet

Huff. Stakkars de som er så fryktelig mot kjønnshårsmote. Disse ihugga tidligere anti-barberingstilhengerene må jo nå nesten finne fram høvelen.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er klart, men "hei jenter, nå må vi ikke barbere oss lenger" er litt naivt i mine øyne. Samme som "nå må vi alle sammen kaste de brune klærne våres, nå skal det være grått". En ting er å følge den moten man ønsker å følge, en annen ting er å ikke klare å tenke selv.

Men selvsagt, man blir jo påvirket.

Det er jo ikke slik det foregår - men kanskje om ti år har alle "naturlig behåring".

Om du som 1 av 100 da går rundt som glattbarbert vil du føle deg ganske rar.

Det bli omtrent som å gå rundt i Oslo med en topp og ubarberte armhuler...

Gjest Gjesta
Skrevet
Det er jo ikke slik det foregår - men kanskje om ti år har alle "naturlig behåring".

Det bli omtrent som å gå rundt i Oslo med en topp og ubarberte  armhuler...

??

Jeg flyr rundt med ubarbert kjønn jeg, kan ikke si jeg føler meg rar av den grunn..

Skrevet

Det bli omtrent som å gå rundt i Oslo med en topp og ubarberte  armhuler...

:ler: føle seg rar fordi man er glattbarbert når andre ikke er det? :legrine:

så sant ikke hele norges kvinnelige befolkning løper rundt med kjønnshåra stikkende opp av bukser og skjørt, så er det vel fint lite man egentlig vet om hvordan alle de andre på gata ser ut under undertøyet er det vel?

joda, man kan lese statistikker og tolke dem som man vil, man kan regne de som skifter i offentlige garderober som en pekepin på hvordan alle i norge ser ut, men ellers så er jo ikke akkurat kjønnshårmoten en mote som man flasher i hytt og pine heller.

jeg kan si til deg at jeg barberer, men du har bare mitt ord på det, for du kommer jo aldri til å få se det, ergo ... vet du egentlig hva flesteparten av kvinner gjør i usa? selv om noen tall sier at slik er det? er det noen som har tatt bilder av de fleste kvinner i usa for å vise at det faktisk er sant?

jeg kommer til å gå med tatoveringene mine og ikke dekke dem til i hverdagen min, og jeg kommer til å gå med kjønnshåra mine slik jeg ønsker dem (det vil garantert aldri synes for andre en de som har noe nedi der å gjøre) uten å føle meg verken rar eller u-in, uansett hva andre måtte mene.

Skrevet
??

Jeg flyr rundt med ubarbert kjønn jeg, kan ikke si jeg føler meg rar av den grunn..

Det var om ti år, skrev jo gjest. Da vil du nok føle deg litt rar hvis du vet at ingen andre er glattbarbert, og at menn da heller vil ha litt hår enn helt ribba.Ikke nå.

Skrevet

En ting er å ikke barbere seg helt der nede...men å la noe stikke opp av buksa?! ALDRI i livet!!!

Gjest allium
Skrevet
Det var om ti år, skrev jo gjest. Da vil du nok føle deg litt rar hvis du vet at ingen andre er glattbarbert, og at menn da heller vil ha litt hår enn helt ribba.Ikke nå.

Hva med å lese det du svarer på før du svarer?

Gjest Tanita
Skrevet
En ting er å ikke barbere seg helt der nede...men å la noe stikke opp av buksa?! ALDRI i livet!!!

helt enig! INGEN skal få se det på meg! Og jeg vil helst ikke se noen med hår stikkende opp av buksa heller! *kvalmt*

Skrevet

Jeg driter i om det gror kjønshår der eller ikke... Jeg hakke lyst å se fitta til alle jentene jeg går forbi! (Bare de som er pene)

Skrevet

Mang slag da, den å følge en mote som ingen ser likevel ( selv om noen hårtuster stikker opp av trusen) må innrømme at jeg syns det må se helt tåpelig ut. Ikke dermed sagt at jeg er for eller imot egentlig.

En dag føler jeg for barbering og da drar jeg fram høvvel. Og plutselig gidder jeg ikke da vokser det, HELT uten tanke for om det er mote eller ei.

Et annet spørsmål. har ALLE krøller i kjønnshårene???? Jeg har fint lite søte krøller, det er jo ikke stritt heller da men ikke noe afro heller!!

Så mote eller ei, jeg gjør som jeg føler for;-)

Skrevet

nok ett bevis på at moter er noe forbanna tull og tøys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...