Gjest Gjest_Studine_* Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Vedrørende diskusjonen om dette mote eller ikke. Jeg har selv studert i Los Angeles i 2 år. Den hotteste moten der nå både blandt kjendiser og vanlige medstudenter er at kjønnsbehåring er tilbake for fult. Det som er siste mote er at buksene skal være så langt nede på hoftene som mulig i tillegg til at en liten bit avkjønnshårene skal vises over bukselinningen.Det er ingen som skal være tvil ob du er ekte brunette, blondine eller rødhåring. Så at moten med å være glattbarbert er over kan det være liten tvil om. Det får man jo til de grader bekreftet i fellesdusjen. Denne moten oppsto ved at en eller annen av de kvinnelige Hollywoodstjernene gjorde dette på en opptreden på TV for et par år siden. Jeg tror at grunnen til dette var at det hadde gått rykter om at hun ikke var ekte brunette, så for å bevise dette lot hun tv - seerne få en bekreftelse. Jeg husker ikke hvem det var, men hun skapte i hvertfall mote. I min omgangskrets ser man med lettelse på at kjønnsbehåring er naturlig, så hos mine medstudiner er voksing og barbering av kjønnet historie. Får håpe for alltid så man slipper alt stresset flere ganger i uken. Men velfrisering er jo et must. Bikinilinjen er jo et must å fjerne, resten går det an å stusse med saks. Det var foresten pussig hvor fort denne trenden snudde. Jeg har inntrykk av at det var en lettelse for de fleste jenter.De som tidligere var glattbarberte tilhengere ble nærmest over natten behåret på kjønnet. Ikke lite heller! Skal noen små krøller synes må jo kjønnshårene ha en viss lengde. De store motebølgene kommer jo fra USA, men vi vet jo at det tar noe tid før Norge følger etter. Jeg ønsker dere en hårlig sommer. Hilsen jente med blond liten synlig tust over beltet.
Gjest 2324 Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Nå er det faktiks ikke slik at man kan se på kjønnshårene til en person om hårfargen man har er ekte eller ikke. Jeg vet om mange ekte blondiner som har mørkt kjønnshår.
punktom Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Dette var en mote jeg ønsker velkommen like lite som fastfood-diett.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 Det som er siste mote er at buksene skal være så langt nede på hoftene som mulig i tillegg til at en liten bit avkjønnshårene skal vises over bukselinningen. ← Seriøst?
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Nu bor vi heldigvis ikke i usa! Og noe moteløvinne har jeg nu aldrig vært
Gjest Gjest_Studine_* Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 Dønn seriøst!!!!!!!!!!!!!! Det er like normalt som å se kanten på stingtrusa over bukselinningen når du sitter.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #7 Skrevet 16. juni 2006 HIPP HURRAAAH! Jeg har aldri hoppet på den glattbarbert-dilla heller, prøvde en gang, og ALDRI mer! Hvorfor MÅ alle gjøre det samme....Tror jeg flytter til LA, jeg.
Gjest 2324 Skrevet 16. juni 2006 #9 Skrevet 16. juni 2006 Har mine tvil om at det er inn å vise kjønnshår men. Kunne ikke interessert meg mindre hva andre gjør med musa si, men jeg vil helst slippe å se kjønnshår over buksekanten. Helst bør buksekanten være over musa, uavhengig om det er hår på den eller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #10 Skrevet 16. juni 2006 Mine bukser er lave i livet men ikke søren om kjønnshårene mine vokser så høyt opp at det synes. Mote eller ikke mote. Dette har vel mye med hvordan en liker det. Jeg føler meg mest vel som glattbarbert mellom beina men uten å fjerne dotten over Dessuten er jeg ikke fjortiss lenger og har derfor heller ikke behov for å eksponere mine kjønnshår til gud og hver mann,-eller kvinne
Knurr Skrevet 16. juni 2006 #11 Skrevet 16. juni 2006 Giiiid nå må jeg jo la det vokse! Unnskyld. Nå ødela jeg med min fraværende moteløvinnehet. Men det er jo litt interessant, selvsagt. Både at det går mote i kjønnshår, og hvor fort motreaksjonen kom. Kanksje til og med Hollywood har oppdaget at skjeggstubb i trusa ikke er så veldig sexy.
Gjest Italiafan Skrevet 16. juni 2006 #12 Skrevet 16. juni 2006 Kan opplyse at moten allerede har nådd Italia. Det er jo bare en liten tust å se da, men jeg syns det er artig. Kan bekrefte at i fellesdusjer er det en skjeldenhet å se et barbert kjønn. Jeg har også gått på språkskole på Malta og delt rom og dusj med flere jenter i aldersgruppen 16 til 19 år i 2004. Pga. den enorme varmen var det ubehagelig å gå i klamme truser, og når man er bare jenter så er ikke sjenansen så stor. Av alle jentene i vårt kull ( 60 stk ) var det kun to som var barbert nedentil. De var begge fra Norge. Dette kullet besto av jenter fra alle verdensdeler. Så jeg kan bare bekrefte det TS sier, glattbarbering er over på kontinentet. Det er vel mer et nordisk ( norsk ) fenomen i 2006. Jente med bittesmå synlige krøller.
Gjest Høvelhater Skrevet 16. juni 2006 #13 Skrevet 16. juni 2006 Dette er jo som syttende mai og julaften på en gang. Tusen takk TS. Fra i dag av er høvelen historie. Endelig kan jeg føle meg normal slik jeg er skapt. Hereetr blir det kun saks for dusktrimming.
player Skrevet 16. juni 2006 #14 Skrevet 16. juni 2006 Leve Norden! Jeg håper ALDRI at denne angivelige (?) moten kommer til Norge. Er vel ikke mange som synes det er sexy å se kjønnshårene over bukselinningen? Ihvertfall ikke jeg. Om jenter vil være glatte eller ikke er vel en smaksak, men håper de fleste stusser såpass at vi slipper å se en stripe helt opp til navelen. Er vel ikke lenge før Paris Hilton glemmer å shave seg under armene og blir fotografert, vips så har vi en ny ekkel hårete mote...
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #15 Skrevet 16. juni 2006 Er vel ikke lenge før Paris Hilton glemmer å shave seg under armene og blir fotografert, vips så har vi en ny ekkel hårete mote... ← Julia Roberts klarte ikke å skape ny mote: http://www.geocities.com/armpitshair/celebrity.htm
Gjest Søt Skrevet 16. juni 2006 #16 Skrevet 16. juni 2006 Hipp Hurra! Fra og med idag skal det få lov til å vokse mer.. (er nok NOE jeg fortsatt skal bruke høvelen til) Men utrolig deilig å slippe å spre bein i hytt og pine for å komme til, for å ikke snakke om kløe, nupper... Blæ! Hellø, freedom, goodbye skinpussy
Gjest Manna Skrevet 16. juni 2006 #17 Skrevet 16. juni 2006 Player. Tenker du ikke på hvor lettvint jentene vil få det med at hår blir på mote igjen? Slippe alt det kavet med å stadig vekk holde seg glatt. Du vet jo sikkert selv hvordan det er å gå med stikkende skjeggstubber. Å se en hårtust bekymrer ikke meg. Det er vel ikke verre enn å se hvem som bruker strigtruser eller ikke. Trusekanten er jo synlig til langt over rompa hvor enn man snur seg. Mann.
Gjest Thalassa Skrevet 16. juni 2006 #18 Skrevet 16. juni 2006 man kan jo faktisk bare se på øyenbrynene å se fargen på kjønnshårene da.. men kanskje litt vanskelig å se likevel med dem som bruker øyenbrynsblyant fordi dem er så lyse.
Gjest Bellatrix Skrevet 16. juni 2006 #19 Skrevet 16. juni 2006 jeg vil helst slippe å se kjønnshår over buksekanten. Helst bør buksekanten være over musa, uavhengig om det er hår på den eller ikke. ← Enig. Jeg vil helst slippe å se om folk har barbert seg nedentil eller ikke.
player Skrevet 16. juni 2006 #20 Skrevet 16. juni 2006 Player. Tenker du ikke på hvor lettvint jentene vil få det med at hår blir på mote igjen? Slippe alt det kavet med å stadig vekk holde seg glatt. Du vet jo sikkert selv hvordan det er å gå med stikkende skjeggstubber. Å se en hårtust bekymrer ikke meg. Det er vel ikke verre enn å se hvem som bruker strigtruser eller ikke. Trusekanten er jo synlig til langt over rompa hvor enn man snur seg. Mann. ← Er det så mye enklere å stusse og klippe da, enn å bare rake alt vekk? Men som jeg sa, det er sikkert en smaksak. Men siden denne saken er lagt under "Seksualitet", så kan jeg jo vinkle det over til sex. Jeg elsker å gå ned på en jente, men møter jeg en stor dusk så er det litt turn off for meg. Men smak og behag. Har sett tråder her inne startet av de som synes dette er top of the world.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå