Gå til innhold

vanning av blomster?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjestine_*
Skrevet

Hva gjør dere med naboer eller venner som stadig vekk er på reise i dagevis og kommer rennende med blomstene fordi de må vannes? Hadde det vært en sjelden gang så hadde det vært greit for meg, stadig vekk, syns jeg blir masete og selv så låser jeg dørene og reiser bort i dager med enkle løsninger som å ha blomster i badekar eller selvvannende.. eller gir f... og håper på det beste når jeg kommer hjem..

har dere gode argumenter for sånne belastere?

Videoannonse
Annonse
Gjest baby-E
Skrevet

syns ikke det er så veldig tungt å vanne noen ekstra blomster, så nei. Ingen argumenter fra meg.

Skrevet

"drepe" blomstene..

svært få blomster overleve lenge i huset mitt...

(kombinasjon av at jeg glemmer å vanne dem + en pus som elsker å gå på blomstervakt

Skrevet
syns ikke det er så veldig tungt å vanne noen ekstra blomster, så nei. Ingen argumenter fra meg.

Enig med deg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Da tenker jeg at det ikke kan være SÅ mange, siden de blir tatt med...

Skrevet

Ser heller ikke helt problemet så lenge de tar blomstene med hjem til deg og du har plass til dem. Dersom det hadde blitt forventet at jeg stadig vekk skal løpe hjem til dem, så hadde jeg nok sagt i fra at jeg ikke alltid hadde hatt ork/anledning til å vanne.

Vår nærmeste nabo blandt våre venner har sagt klart i fra at blomster er en ting han ikke gidder å ha noe med å gjøre, så da må vi evt. finne andre. Ble ikke sur for det, og finner heller andre løsninger som å sette flasker med vann opp ned i jorda etc. Funker fint for noen dager det óg :) Må bare si at naboen godt kan påta seg oppgaven å ta inn post da, så han er ikke så kjip ;)

Skrevet

enig med de andre om at dette ikke ville vært noe problem for meg!

Skrevet

Ville ikke vært noe problemfor meg, en annen gang kan det jo være meg som trenger hjelp.

Skrevet

Jeg kunne godt gjort sagt ja, men jeg har knapt blomster selv pga jeg glemmer å vanne. Så ville sagt ja med forbehold om de kan være døde når de kommer hjem.

Skrevet

Hvis naboen kommer inn til meg (en jeg ikke kjenne) og h*n ser mine uttørka planter så stikker h*n kjapt uten å spørre meg. Jeg dreper alt som står i jord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...