Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mireya
Skrevet

...men pengene er trukket fra kontoen min for lenge siden...så nå har jeg sendt LookFantastic`s kundeservice en mail, og er spent på svaret... ;)

Noen flere som venter på ting derfra som de bestilte for lenge siden?

Har aldri skjedd meg før dette, og jeg har bestilt derfra flere ganger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sjekke status på ordren din her. Da kan du jo se om den er sendt fra dem, og i så fall når.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bestilte fra LF 1 august 2003!!!!

pengene ble trukket fra konto og ifølge min side innpå der ble varen sendt 2 dager etter. Etter en uke skrev jeg mail dit å sa jeg ikke hadde fått pakken. De sa den var sendt derifra og da hadde de liksom sitt på det tørre :frustrert:

Har nå snart 3 år etter enda ikke sett snurten til den pakken :sur:

Kommer ihvertfall aldri til å bestille derifra mer.

Gjest Thalassa
Skrevet
Jeg bestilte  fra LF 1 august 2003!!!!

pengene  ble  trukket  fra  konto og ifølge  min side  innpå der ble  varen sendt  2 dager etter. Etter  en  uke  skrev  jeg  mail  dit  å  sa  jeg  ikke  hadde  fått  pakken. De sa  den  var sendt  derifra  og da  hadde de  liksom sitt  på det tørre :frustrert:

Har nå snart 3  år etter  enda    ikke sett snurten  til den  pakken :sur:

Kommer  ihvertfall aldri til å bestille derifra  mer.

da hadde jeg klaga til posten..... men det er nok en smule for sent nå..

Gjest Gjest
Skrevet
Du kan sjekke status på ordren din her. Da kan du jo se om den er sendt fra dem, og i så fall når.

Jeg sendte en mail til Lookfantastic da jeg ventet på en pakke som tok unormalt lang tid. Da skrev de at denne ordrestatus-siden ikke lenger ble oppdatert fordi de hadde lagt om til nytt system. Både pakken jeg ventet på, og andre pakker har kommet siden da, men ordrestatusen står fremdeles som "not shipped".

Det lønner seg nok å sende dem en mail... :-)

Skrevet
Jeg bestilte  fra LF 1 august 2003!!!!

pengene  ble  trukket  fra  konto og ifølge  min side  innpå der ble  varen sendt  2 dager etter. Etter  en  uke  skrev  jeg  mail  dit  å  sa  jeg  ikke  hadde  fått  pakken. De sa  den  var sendt  derifra  og da  hadde de  liksom sitt  på det tørre :frustrert:

Har nå snart 3  år etter  enda    ikke sett snurten  til den  pakken :sur:

Kommer  ihvertfall aldri til å bestille derifra  mer.

når du får pakker fra LF så får man jo hentelapp og må hente pakken på postkon toret, der man må signere på uttak. Har LF sendt pakken til deg , men du aldri har mottatt den- så skal LF sende deg nye varer og kreve erstatning fra sin postforbindelse for at varen har forsvunnet i postgangen. Så hvis det samme har skjedd trådstarter, så stå på din rett om at du skal ha ny vare :)

Gjest Solsikke
Skrevet (endret)

Jeg har bestillt der flere ganger, og får pakken alltid etter rundt 3-4 dager, bortsett fra en gang, da gikk det et par uker.

Da skrev jeg en mail og etterlyste den. De sa at jeg skulle vente en uke til, og hvis den fortsatt ikke hadde kommet så skulle jeg kontakte de igjen. Den kom ikke, jeg sendte de en ny mail, og de sendte meg en ny pakke, ikke noe problem det :)

Et par uker etterpå kom faktiskt den første pakken de hadde sendt ut også. Ble sannsynligvis stoppet i tollen.

Endret av Nevdulinien
Skrevet (endret)
Et par uker etterpå kom faktiskt den første pakken de hadde sendt ut også. Ble sannsynligvis stoppet i tollen.

det kan jo være dette som er probl til trådstarter, at varen er blitt stoppet i tollen. selv om man har bestilt for mindre enn 200 kr, så foretas det stikkontroller. Og ettersom LF skriver ned verdien, og du kanskje har handlet for mer enn 200 kr- så vil jeg anta at denne saken vil ta tid ettersom tollmyndighetene vil klage til LF for at de driver ulovligheter

Endret av LadyInRed
Gjest Gjest
Skrevet
det kan jo være dette som er probl til trådstarter, at varen er blitt stoppet i tollen. selv om man har bestilt for mindre enn 200 kr, så foretas det stikkontroller. Og ettersom LF skriver ned verdien, og du kanskje har handlet for mer enn 200 kr- så vil jeg anta at denne saken vil ta tid ettersom tollmyndighetene vil klage til LF for at de driver ulovligheter

Veldig godt mulig det er dette som har skjedd ja.

Og jeg må si at jeg blir glad om LF får "et dask på lanken" og slutter å skrive ned verdien.

Selv vil jeg gjerne handle der, men synes det er ufint at de får meg til å bedrive tollsvindel om jeg bestiller over 200 kr. For Jeg betaler med glede mva for det jeg handler, man sparer uansett mye på å handle derfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...