Gå til innhold

Grrr..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en hjemmeside hos telenor, men når jeg prøver å gå inn på den.. Nada. Jeg får opp meldingen

"Occurred While Processing Request

Error Diagnostic Information

An error has occurred.

HTTP/1.0 404 Object Not Found"

Samme greia skjedde i går, sendte melding til telenor. Fikk svar i morges, de så ikke helt hva problemet var, de fikk opp siden min de.. Jada, det gjorde jeg også i morges. Men nå er den utilgjengelig igjen!

Neppe noe noen her kan si til å trøste, men det hjelper i alle fall å sutre litt, da... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så mye peiling på slikt, men det virker som det er en server som er nede sånn innimellom.

Og i og med at det er snakk om Telenor, er ikke det noen stor overraskelse... :roll:

Skrevet

Det jeg har erfart med telenor er at de støtt og stadig har problemer med routerne, samt servere... telehor sier jeg..

Skrevet

Stjelenor sier andre... :lol:

Joda, i morges så jeg at det var kommet en driftsmelding om problemer med hjemmesideserveren, og de jobbet med saken... :roll:

Skrevet

Spennende feilmelding

not....

Ta en ny telefon du.

lykke til

Skrevet

ja det var nok det jeg tenkte.. Prøvde sånn times svar på mail, alt de hadde å komme med var: "Her får vi opp siden." Så fint for de da... :roll:

Har hevet meg på chatten nå, men hjemmesider var visst ikke deres bord. Go figure.

Skrevet

Den virker fremdeles ikke....hvis du ikke visste det fra før...

Flytt hjemmesida di da vel...

Skrevet

Jeg fikk opp siden din jeg!

Morsomt bilde, også snake da :wink:

Skrevet

Jeg får også opp siden!

Har selv hjemmeside hos Telenor og har aldri hatt problemer med å komme inn på den.

Men jeg kan styre min begeistring for den generatoren de har.

Makan til treige greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...