Gjest Camelia Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Har 8 powerpointdokumenter jeg skal gjøre om til pdf-filer og helst lagre i ett dokument, og jeg skal ha sidetall på de 8 sidene. Jeg har greid én av de tre utfordringene: å gjøre om dokumentene til pdf-filer. Men da er det vel for sent å sette inn sidetall. Og i powerpoint får jeg det ikke til. Noen som vet hvordan? At jeg ikke får alle 8 sidene inn i én pdf-fil, får så være. Men hvis noen har en enkel og lettfattelig oppskrift, gjør jeg gjerne et forsøk... Har brukt/skal bruke pdf-creator for å endre filene.
Cronos Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Sidetallet gjør du i Powerpoint, ja - før du lager pdf av dem. For paginering (som det heter) kan du kikke på Vis - Header and footer (oversett til Norsk) -> her skal det være en boks å klikke av for sidenummerering. For å få de alle inn i en pdf, så må du ha alle inn i ett Powerpoint-dokument. Da vill jeg ha flyttet markøren til slutten av det første dokumentet og prøvd å velge Sett Inn - Slides from files (oversett til Norsk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå