Gjest Cosmic Girl Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Skal på Norwegian Wood i helgen, og leser på hjemmesiden at det ikke er lov å ta med bla flasker, bokser, termoser og grillutstyr. Og at de selger pils, mineralvann, vin, pølser, hamburgere og noe vegetarmat. Jeg har to spørsmål, jeg håper noen kan gi meg svar på. 1) Hvordan er toalett-fasilitetene der for jenter? Bør man bla ta med eget dopapir? 2) Kan man ta med plastoppbevaringsekser med feks salat og brød inn, eller må man spise junkfood hele dagen lang? Det åpner jo ganske tidlig, og slutter sent, og jeg orker ikke tanken på kun å spise pølser og hamburgere en hel dag.. Tusen takk for svar. Og jeg tar gjerne imot andre festival-tips også.
Gjest prestekrage Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Er toalett inne i garderoben. Forvent laaaange køer mellom konsertene og ille urin-lukt. Papir trenger du ikke å ta med... Jeg skal også være hele dagen ( samme som tildligere år), men har ikke planer om å ha med annet enn røyk og masse penger til vann, vin og øl (og litt mat). Tidligere år har det vært vesentlig dårligere vær og da har det beste tipset vært å kjøpe regn-poncho med en gang du er innafor porten!!! Ta med deg en avis eller noe annet å sitte på!!!!
Gjest Cosmic Girl Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Hei Prestekrage. Takk for svar. Regnponcho fikk vi kjøpt i fjor. Var der for David Bowie, og det pøste.. I år er det Lou Reed som trekker, men det er heldigvis spådd 26 grader og strålende sol.. Tenkte å ta med sånn sitteunderlag man bruker om vinteren.
Gjest prestekrage Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 Er Kent og Mew som trekker meg da (frykter at mandagen kan bli hard på jobb). Men som du selv skriver; de selger jo vegetar der, så vet ikke om de da tillater at du har med egen salat... Blir jo nesten som å ha med en temos med kaffe inn på en kafe.....
Sahara Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Skal dit på søndag og GUD som jeg gleder meg!! Har aldri sett Kent live før, så det blir uten tvil årets høydepunkt. Kan man ta med fotoapparat?
Gjest -eline- Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 Ta med dopapir. Var der i fjor og det var tomt etpar ganger da jeg gikk på do... Doene er slike vanlige standard festivaldoer, de blir rengjort med jevne mellomrom, men klart: mye folk og mye drikke... Mat kan du ta med deg, vi hadde i hvertfall med oss det i fjor. Sitteunderlag er også veldig greit å ha. De første konsertene er vanligvis rimelig laidback og da kan man like gjerne sitte i skråninga og kose seg med en øl enn å stå Flasker, paraplyer, fotoapparat etc er ikke lov (men legger du det litt ned i sekken mellom regnklærne så finner de det ikke, dog må man se an personen som leter ) ...skulle gjerne vært på Norwegian Wood i år og... Får bli til neste år! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå