moonmood Skrevet 15. desember 2002 #1 Skrevet 15. desember 2002 Så har jeg til slutt funnet en helt nydelig jente som jeg har blitt sammen med, og så tenker man kan da gå galt? hun er jo intelligent, sexy, vennlig, omtenksom, morsom, kosete og pratsom osv... Vel, spørsmålet kommer til sin rett når det kommer til seksualiteten, eller skal vi heller si den seksuelle lysten. Hun er nemlig ikke særlig interessert i sex på noen som helst måte... :o Snakk om ( for meg ) å løpe ut på en gresseng i herlig sollys på en vakker sommerdag og føle at alt er fantastisk, og så plutselig løpe rett i en usynlig vegg! :cry: Det jeg lurte på var om noen av jentene her kanskje kunne gi meg noe håp om at min utholdenhet og tålmodighet og ønske om å gi henne alt min seksualitet har gitt meg kan fungere til hennes glede! Vi har jo alle hørt om de, de jentene som ikke føler at de får noe ut av sexen, men jeg trodde aldri jeg ville treffe noen selv - i alle fall ikke noen som jeg ville blitt sammen med! Men, sånn er det nå... Jeg ønsker kanskje å flytte fjell, men jeg tror selv jeg allerede har klart å komme et steg nærmere mitt mål! Jeg har klart å komme dit andre aldri har kommet, nærmere orgasmen hennes, men den glipper! Jeg prøver å oppfordre henne til å ta litt av kontrollen over seksualiteten og lysten selv ved å "ta på seg selv", men hun synes ikke det er "naturlig"... (!) Jeg tror at detsto mer man selv utforsker, detsto mer kan man glede seg, for ingen andre enn deg selv kan vite hvordan du vil ha det! Men det gleder meg at jeg klarer å gi henne følelser og nytelse hun aldri har hatt. Problemet er mer at hun er likegyldig til sexen før den eventuelt begynner! Hvordan kan man gi noen en "gulrot", hvis vedkommende aldri har smakt den før? Eller hvis den aldri har smakt godt?! Så, igjen: Hvis det er noen jenter der ute som kan gi meg noen råd, så hadde jeg satt pris på det. For hun er virkelig noe å ta vare på, og jeg vil ikke gi meg så lett! Jeg kan jo fortelle at det er oralsexen som har gitt resultater til nå, og da har hun vært svært nært ved å komme. Det er bare helt nydelig å se hvordan kroppen hennes vrir seg, hvordan brystet hennes hever seg og hvordan hendene hennes klamrer seg fast i sengekanten mens hun hiver etter pusten... Det er i de minuttene det virkelig er godt å gi... så, har du noen gode råd?
Gjest Kinga Skrevet 15. desember 2002 #2 Skrevet 15. desember 2002 Smør deg med enda mer tålmodighet, gjør henne enda tryggere på deg, fortsett å oppfordre henne til å ta på seg selv og gi seg selv seksuell nytelse sammen med deg. Jeg reagerer litt på det at hun ikke synes det er "naturlig" å ta på seg selv. Skammer hun seg over sin egen seksualitet, kanskje?
Kevin Skrevet 16. desember 2002 #3 Skrevet 16. desember 2002 F¸ler med deg, moonmood! Har det på akkurat samme måten... det er ikke enkelt. Nå kan jeg ikke si hva du skal gj¸re, men jeg satset på henne selvom sexen var og er på nullpunktet, enda så viktig sex egentlig er for meg. Det er klart man vil bli frustrert, og det er klart man blir fristet, men med jernvilje går det på sin egen merkelige måte. Jeg f¸ler med deg, og ¸nsker deg lykke til. For din del er det kanskje kun en periode i livet hennes der sexen står stille. Lykke til!
moonmood Skrevet 17. desember 2002 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2002 Jepp, det er ikke alltid så lett, men jeg har en følelse inni meg så langt at dette kan gå. Jeg tror jeg allerede har begynt å få henne til å føle seg mer avslappet, og det er nok ( som noen andre på dette forumet nevnte for meg ) dette med avslapning som er så viktig. Hun har nemlig fortalt meg at hun er anspent. Og siden jeg er kommet et godt stykke på det orale, så får jeg nok bare trå enda mer til. Det er jo veldig behagelig å se at hun nyter det hun også! :D Angående om hun har et unaturlig forhold til sex, så sier hun selv at hun ikke har har det. Hun føler bare at det å ta på seg selv er "unaturlig"/rart/ikke gir henne noe. MEN: I will not give up! God jul alle sammen!
Pearl Skrevet 17. desember 2002 #5 Skrevet 17. desember 2002 Hei. Bruker dere hjelpe midler eller har vurdert dette?? Jeg er nok av dem som heller ikke synes det er så ok å beføle meg selv der nede, men vi fant ut at en dildo var et greit redskap til å massere samtidig. Etterhver har jeg sluppet litt av den sjenertheten i senga og har blitt mer frimodig, men det tok tid. Oral sex på meg ville jeg ikke prøve før vi hadde vært sammen i en del år, så et godt stykke på vei har du jo allerde komt, synes jeg. Hvor gammel er kjæresten din?? Selv merker jeg at lysten til å utforske har blitt større med alderen og i tillegg fikk vi veldig mye bedre sex liv etter fødslene. Men jeg tror det beste du kan gjøre er å bruke tiden til hjelp, snakk med henne og hør hvilke forventninger og drømmer hun har. Vær åpen og fortell henne hva du føler og tenker rundt det. Prøv å få henne med på å utforske, prøv forskjellige ting, hun har kanskje ikke funnet ut av sin egen sexualitet og trenger litt dra hjelp. Foreslå at dere kan være åpne for det meste, bare for å ha prøvd det, gir det dere prøver ingen tenning så lavær å gjøre det igjen. Finn ut hvor hun har erogene soner utenom klitoris, prøv brystvortene og klitoris samtidig, kanskje det vil hjelpe henne til å nå klimaks. Vær tålmodig og gi henne tid til å bli skikkelig trygg, så vil nok ting bedre seg etterhvert. Men det finnes mennesker som ikke er særlig seksuelle, mange faktisk, så det kan være du ikke vil komme i mål, men ikke se på det som et nederlag, du har gjort ditt beste, husk det.
moonmood Skrevet 19. desember 2002 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2002 Takk for svar! Hehe, jeg ble rimelig overrasket her om dagen. Her om dagen fortalte hun plutselig, på en veldig forsiktig måte, at hun hadde kjøpt noe på en erotisk forretning! Og jeg må si jeg virkelig ble overrasket siden hun hadde sagt en gang tidligere at dette kunne hun ikke ha tenkt seg! Men, nå har hun visst kjøpt seg en liten sak på noen cm som kunne brukes til mange forskjellige ting, men jeg har ennå ikke fått sett den! :cry: Hun tenkte at det kanskje kunne være verdt å prøve likevel! :D Så, hva med kan jeg si? Kjempebra! Nå skal det sies Pearl at vi har lang tid foran oss som par, i alle fall slik jeg ser det, og vi har det veldig bra på alle andre områder. Hun er nemlig bare 19 år gammel. Likevel så skal det sies fra de tidligere gangene jeg har vært med ulike jenter at de har vært mye mer erfarne, i alle fall seksuelt responsive. Men, denne jenta er virkelig noe å satse på, så det er som dere sier: Ta tiden til råd, og prat og utforsk forskjellige ting sammen. Dette går nok bedre og bedre! Og igjen - God jul til dere alle! Nå er det på tide med juleferie!
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2002 #7 Skrevet 20. desember 2002 Først, du bør ikke "mase" for det verste av alt er forventningspress. Det kan ødelegge den lille lysten man har, når den andre vil så gjerne gi orgasme og føler DE feiler hvis det ikke skjer... sats på å ha det godt sammen, uten å ha forventninger om utkomme. Dernest, leketøy, glidemiddel, som en sa vibrator for dem som ikke får noen stimuli av egne hender. Og for lysten sin del; kanskje hun bør øve seg i å bli en seksuell person, stoppe opp noen ganger i løpet av dagen og tenke på sex? Hva som føles deilig osv. kanskje noen scener i hodet som pirrer litt. Og hva med erotiske filmer for å bli litt lysten? Og til sist, mens du utfører oralsex kan du kose litt med g-punktet hennes samtidig. Enten med finger eller hjelpemiddel. Hvis hun ikke har hatt særlig god sex som har bygget en appetitt, så trenger hun kanskje å innstille seg på å bli en person som har ett sexliv bevisst. Øve opp antennene sine litt.
Gjest MeohMy Skrevet 21. desember 2002 #8 Skrevet 21. desember 2002 Prøv å fokuser alt du kan på først å gjøre henne trygg på forholdet. Vær bevisst på å være vennlig og oppmerksom også utenom sengen, så hun føler at hun virkelig kan stole på deg - og at du er hennes beste venn. Da vil hun automatisk slappe av etterhvert - helt generelt, og da kommer også lidenskapen fram (hos de aller, aller fleste ihvertfall. Hvis hun har noen særlige traumatiske opplevelser bak seg, så kan det naturligvis sitte litt dypere - og ta litt lenger tid. Men som du sier: en god ting er verdt å vente på). Så ta deg god tid, og ikke gi inntrykk av at du kun er ute etter henne som sengepartner, men som partner i sin helhet, så skal du nok se at belønningen kommer fortere enn du aner Men, utifra hva du skriver så har jeg inntrykk av at du er en til å stole på, så ikke ta det jeg skriver som noen negativ "kritikk" på noen måte. Snakker bare av egen erfaring Et siste lite råd; hvis du vet og erfarer at hun er veldig glad i deg, kan det være et godt råd å ikke stresse henne på det med sex. Bare vis at du er glad i henne og er der for henne. Så skal du se at tigeren i henne plutselig våkner en dag
Ann Forup Skrevet 22. desember 2002 #9 Skrevet 22. desember 2002 jeg må sige jeg føler med jer gutter faktisk med i jenter også som har fået den opdragelse at det hæmmer jer i at være glad i jeres egen krop, det er så vigtig at kvinder lære sin egen krop at kende da bliver det også så meget mere enkel at fortælle ens partner hvad det er man gerne vil ha han skal gøre så man kommer i 7heven, jeg bliver så forbandet over at vi i dag i år 2002 ikke har kommet så langt på den sexuelle fronten vi snakker os til døde men om vi gør noget med det næææ desværre er der alt for mange kvinder som stadig bliver opdraget til at onani er fy og skam og ender oppe med at få sexuelle problemer når de bliver voksne... vil nok sige til dig som havede en kæreste som var hæmmet, tror det er en god ide at snakke med hende og se om i kan få lidt hjælp udefra hvis hun er totalt lukket for det, tror jeg faktisk at du bare må vænne dig til det for så bliver der nok ikke nogen forandring overhoved desværre... ønsker jer lykke til
moonmood Skrevet 22. desember 2002 Forfatter #10 Skrevet 22. desember 2002 Så hadde jeg ferie da, og så måtte jeg fikse en pc for å få den på internett, og vips så måtte jeg innom en gang til før jul! 8) Takk for flere svar, og jeg tar ikke noe som kritikk overhodet. Jeg er kanskje heldig, men er veldig sikker på min egen seksualitet og at jeg har noe å gi, og så har jeg jo sett flere gode overraskelser med min kjæreste i det siste! Det gleder! Angående det å dra inn profesjonell hjelp, så tror jeg nok ikke vi skal dra det for langt. Uansett, takk for vinklingen. Hun er jo ikke totalt fremmed for tanken på sex, og det er ikke et langt ork å skulle ha sex. Hun sier selv at hun synes det er deilig, men at det ikke er så "intenst" som mange andre jenter sier det er. Og her kommer vi jo inn på orgasmen igjen. Uansett, jeg tar det nå med god ro og godt humør, og med pågangsmot, så blir dette nok bedre og bedre! Hun er jo ikke verdens beste jente uten grunn! Så er det da bare å gjøre henne til universets beste over tid! Takk igjen for alle svar og ha det hyggelig i julen
moonmood Skrevet 23. desember 2002 Forfatter #11 Skrevet 23. desember 2002 Oi sann! ser du som om innlegget jeg egentlig skrev som svar her nederst etter anne forup er borte? ble vel noe feil et sted. Uansett; da gjrø jeg kort prosess! Takk for tilbakemeldingen deres, både dere her på tråden og privat! Dette går nok bedre og bedre! Be well!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå