Gå til innhold

Hva skal du og familien din i helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, lurte på om noen skal noe i helgen, dra noen steder? spise et sted e.l? Håpet på noen ideèr jeg da :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På søndag skal vi (min stedatter, min mann og jeg) tilbringe hele dagen på stranda (tilgang til privat sted) med venner. Vi skal bade, leke, grille og kose oss.

Gjest Gjest_sam_*
Skrevet

På søndag skal vi i selskap for den ene niesen og nevøen min.

Imorgen skal JEG på tur med et søskenbarn HEEEELT alene UTEN kona ( :) :) )

så skal JEG fiske (også imorgen)

utover dette håper jeg at jeg får tid til og begynne og fikse båten. det blir enten det ELLER og fortsette med og fikse på huset og eiendommen (maling, muring og legge skifer heller).

muligens må jeg jobbe litt borte hos naboen sli at han får kjelleren ferdig.

så stort sett så vet jeg ikke hva som skjer bortsett fra søndag da. Kona pleier som regel og komme med noe hvis jeg planlegger noe og så blir hun sur hvis jeg IKKE kan fordi jeg har planlagt noe annet.

mvh

sam

"Når jeg får lyst til og gjøre noe så setter jeg meg ned i et hjørne og venter til det går over"

Skrevet

Jeg og forloveden skal ut og spise i kveld, og så kommer ca 20 kompiser av ham og overrasker ham der med utdrikningslag!! Vi bor utenlands og hele gjengen flyr over i dag :-D

Tipper han blir rimelig sjokkert!! Gleder meg sånn til å se ansiktsuttrykket hans!

Så da skal jeg kose meg med venninner i helgen :)

Gjest baby-E
Skrevet
Jeg og forloveden skal ut og spise i kveld, og så kommer ca 20 kompiser av ham og overrasker ham der med utdrikningslag!! Vi bor utenlands og hele gjengen flyr over i dag  :-D

Tipper han blir rimelig sjokkert!! Gleder meg sånn til å se ansiktsuttrykket hans!

Så da skal jeg kose meg med venninner i helgen  :)

Å så morro!!

I dag skal jeg og sambo ut og spise, også skal vi en tur på rådhusplassen i kveld, så jeg får sett gitargutta mine :) I morgen har jeg ingen pålaner, og på søndag skal vi på norwegianwood :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...