Gjest Visakort Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Jeg skulle bestille en reise i går på internet men fikk svar fra flyselskapet at visakortnummeret mitt ikke er gyldig. Jeg fikk jo nettopp nytt kort og jeg har penger på konto. Tidligere hadde jeg et annet kortnummer, men jeg prøvde å skifte e-postadresse siden det er brukerprofilen min hos flyselskapet, men det nyttet heller ikke å skifte brukerprofil. Ligger problemet hos flyselskapet eller hos banken/Visa?
Gjest StoreSky Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 ..og du har heeelt sikkert trykket alt riktig..? jeg klarte å få mars til å bli 04...Hos SAS sa de det var veldig vanlig å trykke feil.
Gjest ts Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Jeg skal prøve en gang til, men jeg prøvde mange ganger... Er til vanlig ganske nøyaktig når jeg har med tall å gjøre bortsett fra når jeg bruker penger...
Spirito Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 Jeg forsøkte forgjeves å fylle bensin med det gamle kortet da jeg hadde fått nytt. Det gikk ikke så bra.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 det var merkelig, for du kan jo begynne å bruke det nye visakortet før det gamle går ut. Siden du får visakortet 1mnd før. må ha trykket feil, kan ikke skjønne annet.. eller så har flyselskapet hatt error på internet sidene..
Gjest Gjest_trilli_* Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 det var merkelig, for du kan jo begynne å bruke det nye visakortet før det gamle går ut. Siden du får visakortet 1mnd før. må ha trykket feil, kan ikke skjønne annet.. eller så har flyselskapet hatt error på internet sidene.. ← Såvidt jeg har hørt kan du IKKE bruke begge samtidig. Var i alle fall det jeg fikk beskjed om når jeg skulle ha nytt kort nå sist (kredittkort). Kan det ene brukes, så kan ikke det andre brukes, og selvfølgelig omvendt... Er vel litt varierende fra bank til bank når de overfører til kort nummer to.
Krista83 Skrevet 16. juni 2006 #7 Skrevet 16. juni 2006 Du skal kunne bruke begge visakortene samtidig, dette for å sjekke om det nye virker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå