Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia!

Jeg er på utkikk etter noen nye jeans og har lyst til å prøve andre merker enn Fornarina (som sitter som et skudd på meg )

Jeg bruker alt fra 25-27 i størrelser (avhengig av merke og fasong på bukse) og lengde MINST 34 :)

Jeg har også en Diesel bukse, sånn der drainpipe.........har sett litt på en modell som heter keate, er den bra??

og en ting jeg lurer på, det er jo så inn med drainpipes nå, men jeg føler at jeg ser ut som et beinrangel i de buksene, da jeg er tynn nok som jeg er ..........?? Er det noen her som også føler det slik?? De buksene ervel kanskje finest på slanke jenter, men jeg føler at jeg blir rett og slett for tynn i dem i forhold til vanlige bootcut bukser m.m. Bare et lite sukk fra meg :forvirra:

Mocci

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Diesel Keate er en kjempefin modell. Ikke drainpipes, men rette bein fra kneet og ned, og den framhever faktisk de formene man har på en fin måte. Jeg bruker enten 25 eller 26, og har den i 25, men stoffet er såpass tøyelig at den fort blir litt slafsete og løs. Så det spørs om du vil finne liten nok bukse.

Ellers anbefaler jeg den nye Lev's-modellen som heter 571 Slim. Også smal, men ikke drainpipe. Levi's fås i tillegg i flere ulike lengder. Replay har også noen modeller som er fine, og som finnes i flere lengder.

Jeg ville kanskje sett etter bukser som ikke var helt trange i leggene, men relativt smale eller rette for det.

Endret av Elphaba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...