Milo Minderbinder Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Noen som har sett Stephen Fry og Hugh Laurie i denne serien, og som i tillegg har lest en del av bøkene? Helt til fingerspissene gjennomført, og de ser til og med ut som jeg forestillte meg dem da jeg leste bøkene. Stephen Fry er übermennschsuveren, og det er fordundre meg Hugh Laurie også. En utsøkt hylende morsom feelgood-serie. Er det noen som husker sangene? "Fourty seven gingerheaded sailors", "Good night, Vienna" Jeg er ikke den som synger slikt, men er litt interessert i tekstene, av en eller annen grunn...... noen?
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Jeg så noen episoder for lenge siden, og har alltid lurt på hvordan bøkene var i forhold til tv-serien. Kanskje jeg skal kjøpe meg en bok?
Anca Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Jeg elsker bøkene til Wodehouse og Jeeves and Wooster er knall bra. Jeg har nettopp kjøpt hele serien med Jeeves og Wooster fortellinger, har lest flesteparten av dem fra før(det er bøker som tåler gjentagelse) Stephen Fry og Hugh Laurie er bare så flinke i rollene somm Jeeves og Wooster, de passer perfekt. Annbefaller generelt bøkene til Wodehouse hvis man liker Jeeves og Wooster, mye arting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå