Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg var hos frisøren i dag. Satt der med plastikk på hodet og så ut som en stygg tulling. Satt å så meg i speilet og tenkte fy f... så ugly du var i dag :tristbla:

Så kom jeg på en tråd her hvor en spurte om det var bare hun som følte seg lite pen i frisørstolen... og mange sa de var enig.

Og det var skikkelig oppmuntrende å tenke på der jeg satt. Så takk til dere KG folk! ;):ler:

Jeg var jo seff mye penere da jeg var ferdig (etter 3 og en halvt time i stolen :sjenert: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Gaaaaah! Ser meg selv sitte i vinduet ut mot gata i timesvis med 1/ 3 av håret dratt ut av hette... hos frisøren. Lekkert ja.

Gjest Thalassa
Skrevet
:forvirret: jeg skjønner ikke at folk orker å sitte så lenge i frisørstolen... en tim eholder i massevis for meg!
Gjest Gjesta
Skrevet
:forvirret:  jeg skjønner ikke at folk orker å sitte så lenge i frisørstolen... en tim eholder i massevis for meg!

Joda, men når man foreksempel er hos en lærling kan ting ta lenger tid enn vanlig.. Dessuten hadde hun litt av en jobb..

Gjest Gjest
Skrevet

Haha, så morsomt :ler:

Jeg var også hos frisøren i går og fikk seriøse issues: "herregud, er det sånn jeg ser ut" osv :grine: Da jeg kom hjem brukte jeg lang tid foran speilet for å overbevise meg selv om det egentlig ikke er så ille.

Gjest BagLady
Skrevet

Jeg har vurdert å holde øynene lukket mens jeg er hos frisøren, men så kom jeg på at det nok ikke er en god ide heller. Så nå lider jeg meg bare gjennom det ;)

Men nå vet jeg iallefall at jeg ikke er den eneste som tenker sånn :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

For en herlig tråd! :)

Jeg tenkte det samme selv da jeg var hos frisøren og fikk stripet håret forrige uke. Etter å ha hatt en sånn fin plasthette over hodet i 1 - 1,5 time hadde jeg røde merker i hele pannen. Følte meg ikke lekker da jeg gikk hjemover, nei. Men jeg ble veldig fin på håret til slutt, da :)

Men skulle gjerne ha sett på noe annet enn meg selv i de 2,5 timene jeg var der... Satt og så rett i speilet.

Skrevet

Jeg pleier alltid å sminke meg ekstra fint når jeg skal til frisøren, nettopp fordi jeg vet at jeg kommer til å føle meg max ugly.

Gjest baby-E
Skrevet

Tror ikke det er noen som føler seg spesielt freshe når de sitter i frisørstolen.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Uff, vet hvordan det er ja.

For det første er jo håret fjernet fra ansiktet, noe som kan gjøre den vakreste til en styggedom. For det andre må man jo glo seg selv i speilet hele tiden. For det tredje er det det grelle lyset som alltid er hos frisører for at man lettere skal kunne se.

Skrevet

Ja, det lyset kan få den vakreste kvinne til å føle seg ulekker. Jeg prøver å unngå å se meg selv i speilet når jeg er hos frisøren. Jeg leser blader, for jeg vet at med en gang jeg tar meg en titt, så føler jeg meg som en dass. :forvirret::ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Ja, det lyset kan få den vakreste kvinne til å føle seg ulekker. Jeg prøver å unngå å se meg selv i speilet når jeg er hos frisøren. Jeg leser blader, for jeg vet at med en gang jeg tar meg en titt, så føler jeg meg som en dass. :forvirret::ler:

Samme her! :ler:

Skrevet

Så bra å lese at vi er flere som har det sånn :ler:

Skrevet

Vi burde starte vår egen lille forening kalt KMFS... Kvinner Mot Frisørers Spotligths. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...