Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 15. juni 2006 #1 Del Skrevet 15. juni 2006 Hvor i England kan det være fint å reise med barn på 13 og 9 år? : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. juni 2006 #2 Del Skrevet 16. juni 2006 Her er en link du kan kikke litt på for å få ideer: http://www.enjoyengland.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #3 Del Skrevet 16. juni 2006 Cornwall og Kent synes jeg er to flotte reisemål. Jeg trives godt i Nord England også, men for sommeren så synes jeg kysten i Vest og Øst er sjarmerende Det er personlige mening da. Men du kan i hvertfall lese litt om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #4 Del Skrevet 16. juni 2006 Dra heller til Skottland I Edinburgh er det masse fint å se. Og høylandet er jo vakkert. Kanskje et besøk hos Nessie hadde gjort seg. Det er stor dusør for den som får et bra bilde av ham. Noe å finansiere reisen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. juni 2006 #5 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg maa si jeg er litt enig med gjest som foreslaar Skottland hvis det ikke hadde vaert for barna, selv om det er utenfor det traadstarter spoer om. Jeg bor for tiden i Edinburgh, og Skottland er fantastisk. Men for barn saa er kanskje ikke akkurat vakker natur det helt store. Det blir Edinburgh som har et par morsomme ting som ogsaa passer for barn + Loch Ness, vakker natur som i Highlands og Isle of Skye passer nok bedre for voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ariel* Skrevet 16. juni 2006 #6 Del Skrevet 16. juni 2006 Alton Towers Mine barn, svigerforeldre og gubben elsker dette stedet. Vi reiser på tirsdag, leier bil og kjører rundt i området noen dager, deretter kjører vi til Harlow som ligger rett utenfor London. Da skal vi gjerne inn til London og i Legoland. Alton Towers anbefales virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 16. juni 2006 #7 Del Skrevet 16. juni 2006 Dra til Torquay, Paignton, Bude osv .. masse strender, masse aktiviteter og masse parker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. juni 2006 #8 Del Skrevet 16. juni 2006 Bournemouth har foresten en utrolig lekker, 2 mil lang sandstrand. Skikkelig sydhavsstemning med palmer osv ved stranda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå