Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest motorrypa
Skrevet

fikk tilbud om sovepille hos jordmor for et par dager siden. etter at jeg hadde vært våken i nesten to døgn uten noe som helst slags søvn.

vet at de er begynnt å gi gravide med alvorlige søvnproblemer medisin for at de skal være uthvilt til fødselen.

at de synes det veier opp i forhold til hvor vidt babyen tar skade av dette

jeg takka nei da.

men det frister noe så helt for jævli av og til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir jo å veie to onder mot hverandre, det.. Men, fosteret er mest utsatt for skader av slikt i første trimester, så jeg tror ikke litt sovehjelp èn gang skulle skade.

Skrevet

hei igen motorrypa

hvis jeg var dig så få fat i de sovetabbeletter i morgen, så du kan få hvile du er kommet så langt i svangerskabet at den eneste virkning på babyen er at han/hun bliver også træt :D

lider selv af søvnløshed i øjblikket men det er fordi hver gang jeg ligger mig ned så kommer mavenvæske op igen simpelhen grusomt så nu sidder jeg opreist og sover slitsomt for ryggen men har heldigvis en pude fyldt med små isoporkuler...

Skrevet

jeg var veldig stresset på slutten av svangerskapet mitt,vi pusset opp hjemme alt var bare mas og kjas.

ikke sov jeg om nettene .når jeg kom til legen så var jeg helt utslitt.

hadde bare lyst til og sette meg ned og grine.begynte også og få svangerskapsforgifting.

legen ga meg noen sovemedesiner og jeg tok dette i 3 dager og da var jeg utvilt og fin.

ta det vis du blir anbefalt det.

lykke til

Gjest motorrypa
Skrevet

har fått sovemedisin for en uke.

merker at ungen min har vært kjempeurolig når jeg har vært helt utslitt.

har vært plaget med mye kynnere.

å dette kan visstnok ha ensammenheng med at jeg har vært på tuppa sjøl.

kan love det var godt å få sove en hel natt for en gang skyld.

var oppe to ganger på do, men sovna uten problemer igjen etterpå.

våkna klokka kvart over ni i morges. (kryss i taket)

det kan jeg ikke en gang huske når tid jeg gjorde sist.

å da jeg endelig våknet så var det fordi jeg hadde vondt i ryggen (bekkenløsning)

hadde det ikke vært for det så hadde jeg sikkert kunnet sove i mange timer enda.

nå er klokka ti. å jeg begynner å glede meg til å ta en tablett å gå å legge meg.

skal opp tidlig i morgen å tanken på å stå opp å være uthvilt er ufattelig fristende

:P:P:P:ler::lol: :D :ler::ler2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...