Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dama skal opp i muntlig i morgen, i engelsk. Og hun har lest og lest og lest, og ja det går ikke an å lese mer enn det hun har gjort. Hun er superstresset og har skikkelig nerver! hvordan og hva skal jeg si for å prøve å roe henne ned? Få henne til å innse at dette går kjempe bra!!! hun er skoleflink ellers. :) Nå har jeg sendt henne en nattamld med vanlige lykkeønskninger , men tenkte kanksje å sende en i morgen tidlig med noen ord som får henne til å roe seg , ikke være så stresset (for hun vet med seg selv at da kan det skjære seg, når det gjelder muntlig...får helt noia og panikk)..

Så noen tips? =)

Videoannonse
Annonse
Gjest baby-E
Skrevet

jeg sliter skikkelig med eksamensnerver selv, men jeg blir bare sur om sambo prover å roe/trøste meg

Skrevet

Jeg syns du skal la henne være i fred jeg, til eksamen er ferdig.

Gjest baby-E
Skrevet
Jeg syns du skal la henne være i fred jeg, til eksamen er ferdig.

:Nikke:

Gjest Gjest
Skrevet

Øh..sur?

Syns du er utrolig god jeg..son ønsker å støtte kjæresten din =)

Det holder lenge med en sms som sier; lykke til på eksamen pus. Vet det går bra.. eller noe lignende.

Det gjør kjæresten min med meg.. Og det roer meg litt...=)

Gjest baby-E
Skrevet
Øh..sur?

ja, jeg er ALLTID stresset før og under en eksamen. Om sambo prøver å roe meg ned hjelper det ikke. Jeg må få takle det på min måte.

Skrevet

Det er jo veldig individuelt hva man vil høre da men, jeg hadde nok satt pris på å høre at kjæresten min husket på meg og ønsket meg lykke til på eksamen. For eksempel en enkel melding med lykke til og jeg er glad i deg, snakkes etterpå.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er jo veldig individuelt hva man vil høre da men, jeg hadde nok satt pris på å høre at kjæresten min husket på meg og ønsket meg lykke til på eksamen. For eksempel en enkel melding med lykke til og jeg er glad i deg, snakkes etterpå.

Det har jeg skrevet akkurat til henne, på SMS, i nattamld som vi pleier å sende før vi legger oss.

Kanskje det holder? Ikke skrive det en gang til 1 time før hun skal ha eksamen?

Skrevet

Kanskje skrive: "lykke til, ring meg når du er ferdig?"

Gjest Gjest
Skrevet

For all del ikke skriv "jeg vet det går bra" - da legger du jo ekstra press på henne..

"lykke til, tenker på deg. snakkes når du er ferdig" ellerno høres bra ut-- Du kan jo f.eks planlegge en koselif piknik til når hun er ferdig? Og ikke snakk om eksamen hvis hun ikke vil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...