Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Dama skal opp i muntlig i morgen, i engelsk. Og hun har lest og lest og lest, og ja det går ikke an å lese mer enn det hun har gjort. Hun er superstresset og har skikkelig nerver! hvordan og hva skal jeg si for å prøve å roe henne ned? Få henne til å innse at dette går kjempe bra!!! hun er skoleflink ellers. Nå har jeg sendt henne en nattamld med vanlige lykkeønskninger , men tenkte kanksje å sende en i morgen tidlig med noen ord som får henne til å roe seg , ikke være så stresset (for hun vet med seg selv at da kan det skjære seg, når det gjelder muntlig...får helt noia og panikk).. Så noen tips? =)
Gjest baby-E Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 jeg sliter skikkelig med eksamensnerver selv, men jeg blir bare sur om sambo prover å roe/trøste meg
Gjest 1111 Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Jeg syns du skal la henne være i fred jeg, til eksamen er ferdig.
Gjest baby-E Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 Jeg syns du skal la henne være i fred jeg, til eksamen er ferdig. ←
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 Øh..sur? Syns du er utrolig god jeg..son ønsker å støtte kjæresten din =) Det holder lenge med en sms som sier; lykke til på eksamen pus. Vet det går bra.. eller noe lignende. Det gjør kjæresten min med meg.. Og det roer meg litt...=)
Gjest baby-E Skrevet 15. juni 2006 #8 Skrevet 15. juni 2006 Øh..sur? ← ja, jeg er ALLTID stresset før og under en eksamen. Om sambo prøver å roe meg ned hjelper det ikke. Jeg må få takle det på min måte.
Nightingale Skrevet 15. juni 2006 #9 Skrevet 15. juni 2006 Det er jo veldig individuelt hva man vil høre da men, jeg hadde nok satt pris på å høre at kjæresten min husket på meg og ønsket meg lykke til på eksamen. For eksempel en enkel melding med lykke til og jeg er glad i deg, snakkes etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #10 Skrevet 15. juni 2006 Det er jo veldig individuelt hva man vil høre da men, jeg hadde nok satt pris på å høre at kjæresten min husket på meg og ønsket meg lykke til på eksamen. For eksempel en enkel melding med lykke til og jeg er glad i deg, snakkes etterpå. ← Det har jeg skrevet akkurat til henne, på SMS, i nattamld som vi pleier å sende før vi legger oss. Kanskje det holder? Ikke skrive det en gang til 1 time før hun skal ha eksamen?
Nightingale Skrevet 15. juni 2006 #11 Skrevet 15. juni 2006 Kanskje skrive: "lykke til, ring meg når du er ferdig?"
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #13 Skrevet 16. juni 2006 For all del ikke skriv "jeg vet det går bra" - da legger du jo ekstra press på henne.. "lykke til, tenker på deg. snakkes når du er ferdig" ellerno høres bra ut-- Du kan jo f.eks planlegge en koselif piknik til når hun er ferdig? Og ikke snakk om eksamen hvis hun ikke vil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå