Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Svimle
Skrevet

Ja, lurer jeg; Hvordan legger du foundation? Med hendene? Svamp? Eller?

Jeg selv har alltid brukt svamp, men da jeg kjøpte ny foundation i dag, så prøvde jeg å legge den på med hendene. Og det fungerte jo helt topp, synes det kanskje ble bedre dekkevne på den da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler at det er omvendt jeg da. Med svamp blir det mer dekkende og med fingrene blir det mer naturlig. Jeg påfører alltid med hendene jeg :)

Skrevet

Bruker fingrene vanligvis. Fuktig svamp hvis jeg vil at den skal dekke ekstra godt.

Skrevet

Fingrene, synes resultatet blir mest naturlig da.

Gjest baby-E
Skrevet

bruker fingrene jeg. Får det best til da.

Skrevet

Jeg brukte svamp før. Men svampen slukte opp halve foundationen synes jeg, dessuten stinket den sånn etter hvert selv om jeg vasket den. Nå bruker jeg fingrene.

Gjest gjest1
Skrevet

Fingrene.... Har det for meg at svampen blir ekkel og full av bakterier, så derfor satser jeg på rene fingre :)

Skrevet

Fingrene. Har brukt svamp fra tid til annen, men har aldri blitt fortrolig med det.

Gjest gjest1
Skrevet

Fingrene. Har best kontroll da. Svampen blir bare en bakteriebombe som suger til seg foundation. Synes også småhår i ansiktet blir mere synlig med svamp.

Til mineralfoundation fra I.D bruker jeg børste.

Skrevet

Bruker fingrene, syns det blir så "prikkete" om jeg legger med svamp. Har dessuten mindre kontroll da. Har ikke fundation i hele ansiktet da, bare på stedet jeg trenger akkurat den dagen.

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

Jeg vil annbefale deg å bruke fingrene, svampen blir bare full av bakterier. :)

Gjest Mireya
Skrevet

Jeg bruker også bare fingrene når jeg påfører foundation. Har ikke prøvd svamp, siden jeg en gang for mange år siden leste i Starlet ( :ler: ) at svampen ble en bakteriebombe og som noen skrev over her, sugde til seg halvparten av foundationen (uøkonomisk i lengden).

Gjest Tanita
Skrevet

Med fingrene. Og det gjør de fleste makeupartistene også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...