Gå til innhold

Tupperware konsulent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen her inne som har vært det før?

Og var det noe penger og tjene på det? Og var startpakken veldig dyr?

Vurderer og bli det, jeg forventer jo ikke og bli rik av det, men vil jo tjene litt på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært tupperware konsulent. Ikke så veldig lenge,men jeg har nå i allefall prøvd det. Startpakken var ikke så veldig dyr, husker ikke akkurat beløp,men jeg tror jeg tjente den inn på første eller andre demo. Hvor mye du tjenr kommer alt an på hvor aktiv du er og hvor mange demoer du har. I tillegg får du tilbud om å kjøpe varer litt billigere for å kunne "fylle" opp varelageret ditt litt. Så det kommer veldig an på hvor mye du kjøper og hvor aktiv du er.

Vet ikke om du ble noe klokere av dette,men det er iallefall helt greit å prøve det, er mye spennende som skjer og som du får muligheten til å være med på.

Skrevet

Takk for svar!

Skal ta kontakt med de etter ferien og høre med de.

Skrevet

Vet det er mange som er konsulenter for å få kjøpe billig selv, og når de har tjent inn og kjøpt de varene de ønsket seg så slutter de...

Hadde en venninne som gjorde dette, og flere som vurderte det. Selv har jeg masse tupperware og hadde jeg hatt tid så ville jeg solgt litt jeg også...

Skrevet

Bare et teit spørsmål, men de varene man kjøper for og demonstrere, kan man bruke de selv? Sefølgelig sørge for at de er rene når du skal vise de fram og være forsiktige med de, så de ser nye ut.

Bare tenkte det ble litt dumt og kjøpe dobbelt opp.

Skrevet (endret)

Jeg selger Tupperware, og synes det er kjempemorro!

Så bare spør om det er noe spesielt du lurer på

men de varene man kjøper for og demonstrere, kan man bruke de selv? Sefølgelig sørge for at de er rene når du skal vise de fram og være forsiktige med de, så de ser nye ut.

Du kan selvfølgelig bruke de selv ja.

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har "rasket med meg" ting fra oppvaskemasinen vår før jeg skal på en demo ;) (slikkepottene, f.eks)

Hvor mye en tjener kommer ann på hvor aktiv du er. Og hvor mye du får solgt.

På en vanlig kveld så sitter jeg vanligvis igjen med rundt 1000,-. Ikke så mye å bli rik på, men en ganske bra timelønn om en skal se det på den måten ;)

Nå er ikke jeg av de mest aktive heller da (og fortiden har jeg barselspermisjon), men det er jo fult mulig å tjene en del om en bruker en del tid på det...

Og var startpakken veldig dyr?

Startpakken koster ingenting! Så sånn sett er det jo gratis å prøve seg som konsulent...

Helt supert.

Men du begynner ikke å tjene noe før startpakken er nedbetalt.

Nå husker jeg ikke i farten hvor mye du må selge for før den er nedbetalt, men jeg husker at min var nedbetalt i løpet av første demo....

Endret av Chiquita
Skrevet

*abonnerer på tråden*

Skrevet

Så bra da, da skal jeg prøve!

Jeg er selv veldig glad i og ha sånne møter, og er veldig sosial av meg, var derfor jeg tenkte dette var noe som passet meg.

Har ikke tenkt til og ha det som hovedinntekt, men veldig greit som en liten bi inntekt, de pengene kan gå til syden kontoen.

Gjest Chiquita i.i
Skrevet
de pengene kan gå til syden kontoen.

Slik er det jeg tenker også.

Sper på feriebudsjettet, og det er jo kjempekjekt.

Lykke til som konsulent da

:klem:

Skrevet

Tusen takk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...