Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte meg på Smart Club i morgen, gidder ikke betale 100 kroner for et besøk, men det går kanskje an å kjøpe dagskort?

Hva koster de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagskort? Finnes det også?

Forøvrig så trodde jeg kun det var Smart Club i Oslo hvor man måtte betale medl.avgift. Men der tok jeg feil altså.

Foresten, smart club har nettside, du kan kanskje surfe deg en tur dit, der burde det jo være litt info? www.smartclub.no

Skrevet

Det er bare i Oslo man må være medlem ja. Vet ikke hva dagskort koster, men hvis du er medlem av obos får du gratis medlemskort..

Skrevet

Det er SC på alnabru jeg skal, er her på ferie.

Svigerinnen min mener de har dagskort men finner ikke noe på sidene deres.

Vi får låne oss kort da....men vet ikke om jeg tør bruke det......

Gjest Fruktfat
Skrevet

men om hun har så kommer vel du inn på det? mener det var sånn før ihvertfall; at en ekstra kom inn på det kortet.

Skrevet

Mener det har vært gratis dagskort - hvertfall tidligere

Skrevet (endret)
men om hun har så kommer vel du inn på det? mener det var sånn før ihvertfall; at en ekstra kom inn på det kortet.

Alle kommer vel inn? Jeg har ihvertfall kun blitt spurt om medlemskort i kassa. Kortet jeg har brukt har ikke vært mitt, og det gikk fint det og.

Edit: skriveleif

Endret av brumma*
Skrevet

Skal være mulig å kjøpe dagskort. Husker ikke hva det koster. De pleier å ha kampanjeperioder hvor dagskort er gratis, og da gjerne i forbindelse med jul, sommer og liknende. Ellers så er det som en av de andre sier - er du OBOS medlem får du også dagspass gratis.

Uansett bør du henvende deg i Serviceskranken på høyre side med en gang du kommer inn døra. Går an å betale dagskort / medlemskort i kassa også, men skaper noe inn i h..... kø, og masse sure blikk fra de bak. Been there done that :sjenert:

Skrevet
Det er SC på alnabru jeg skal, er her på ferie.

Svigerinnen min mener de har dagskort men finner ikke noe på sidene deres.

Vi får låne oss kort da....men vet ikke om jeg tør bruke det......

Lån deg et kort og spar evt det lille utlegget! Har lånt kort flere ganger når jeg har vært på smart club i oslo. Går helt fint det. De sjekker ikke ID'n din.

Skrevet
Ellers så er det som en av de andre sier - er du OBOS medlem får du også dagspass gratis.

Årskort faktisk, ikke dagspass. (Var der onsdag og ordnet meg dette jeg. Ikke noe problem, selv om jeg ikke har vært medlem før. Står OBOS på kortet da, men det gjør vel ingenting?)

Skrevet

Vi satser på å bruke min svigerinnes kort......

Vi har tidligere brukt min svogers for han er mere lik mannen min, men det var ikke fornyet.

De gangene har vi bare vist kortet raskt ved inngangen og i kassa.

Vi er heller ikke Obos-medlemmer.

Skrevet

Jeg var på alnabru for en stund siden, og tenkte å stikke innom smartclub og kjøpe dagspass. Men da jeg henvendte meg i informasjonen fikk jeg beskjed om at dette ikke var mulig. Enten måtte jeg kjøpe årskort eller handle et annet sted - Jeg dro...

Skrevet

De har i alle fall hatt gratis "sommerpass" med 6 klipp eller noe tidliger, husker vi brukte det for et par-tre år siden. Men det var kanskje senere på sommeren.

Gjest Skittlejente ii
Skrevet

Hei!

Jeg jobber der!

Dagskort er gratis og deles ut i "kampanjeperioder" når de prøver å verve kunder!

Som OBOS medlem får man gratis årskort!

Medlemskapet koster 100 spenn.

De sjekker aldri (skummelt å si aldri :) ) id så det er bare å låne kort av andre!

Det er fullt mulig og spørre om å få et gratis dagskort for det er ikke akkuratt flust med kunder der så om de som sitter i det såkalte medlemsservice desken sier nei, så ville jeg rett og slett klaga på at det var dårlig kundebehandling ovenfor potensielle NYE kunder!

MVH xx

Gjest gjest1
Skrevet

Hvorfor i all verden koster det penger for å handle i en butikk?? :overrasket:

Gjest Skittlejente ii
Skrevet

Det at det koster penger er rett og slett latterlig spør du meg, og noe godt svar på det har jeg ikke i det hele tatt. Jobber ikke i den avdelingen som har noe med det å gjøre, hehe.

Men er du veldig nyskjerrig på det er det jo bare å ta en tlf til Atle Brynestad og spørre :ler:

Men det er sikkert en enkel måte å håve inn ekstra inntekter på da, og når folk betaler så hvorfor skal de slutte med medlemskontigent? Vet at feks på Kolbotn og i Råde hvor det og er smart club er dte IKKE medlemsavgift, sikkert fordi at markedet ikke var stort nok og de rett og slett ikke fikk nok/noen medlemmer.

Men når sant skal sies om man benytter seg av alle fordelene man får som smart club medlem (har blitt en del ekstra i det siste), og griper sjansen på alle "supertilbudene" som er innimellom så er den hundrelappen fort spart inn!

xx

Skrevet

Her i Trondheim prøvde de med medlemskap også først. Men vi træge trøndere går ikke på sånne idiotiske triks, så her slutta de med tvangsmedlemskap. Men det er fullt mulig å bli medlem og nyte av tilbudene. Sikkert et par-tre som er medlem i Trondheim tenker jeg ;)

Gjest allium
Skrevet
Det at det koster penger er rett og slett latterlig spør du meg, og noe godt svar på det har jeg ikke i det hele tatt. Jobber ikke i den avdelingen som har noe med det å gjøre, hehe.

Men er du veldig nyskjerrig på det er det jo bare å ta en tlf til Atle Brynestad og spørre :ler:

Men det er sikkert en enkel måte å håve inn ekstra inntekter på da, og når folk betaler så hvorfor skal de slutte med medlemskontigent? Vet at feks på Kolbotn og i Råde hvor det og er smart club er dte IKKE medlemsavgift, sikkert fordi at markedet ikke var stort nok og de rett og slett ikke fikk nok/noen medlemmer.

Men når sant skal sies om man benytter seg av alle fordelene man får som smart club medlem (har blitt en del ekstra i det siste), og griper sjansen på alle "supertilbudene" som er innimellom så er den hundrelappen fort spart inn!

xx

Skyldes det ikke at SmartClub ikke hadde fått tillatelse til etablering på Alnabru hvis de var åpne for alle?

Skrevet

Og så lenge det er gratis ved OBOS-medlemskap, betyr ikke det at ca halve Oslo har gratis adgang?

Skrevet
Skyldes det ikke at SmartClub ikke hadde fått tillatelse til etablering på Alnabru hvis de var åpne for alle?

Ja jeg leste det nettopp et eller annet sted, de fikk ikke bygge en vanlig butikk, derfor er det medlemsskap.

Ihvertfall jeg lånte min svigerinnes kort, men det sto ingen i døra så gikk bare rett inn. I kassa kikket de ikke på kortet engang.

Min svigerinne ville også på smart club men ikke samtidig med oss. Og når hun skulle så hadde vi kortet enda, så da fikk hun et dagskort i infoskranken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...