Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest motorrypa
Skrevet

har hørt at avføringsmiddelet microlax kan sette i gang fødselen.

hvordan da.

det var visst spesielt denne typen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske godt kjent at det som setter fart på avføringen, også kan sette igang fødsel.

Men om dette microlax er en lakserolje, bør du ikke bruke det for å sette igang fødsel, for det kan da bli en styrtfødsel, hvilket ikke er bra for hverken deg eller barnet.

Om du begynner å bli lei kan du jo prøve ut bitter lemon og en god fødepizza. :wink:

Gjest motorrypa
Skrevet

jojo. det vet jeg jo. men hvorfor akkurat denne typen avføringsmiddel for man kunne visst bruke andre ting uten problem

Skrevet

tror jeg har det som dig motorypa vil gerne få det overstået nu :D er døds sliten men måske de tager ham ud den 23 dec vi får se...

det med at laxe sig er ikke særlig smart eller sippe og alle de ander mulighedder som findes for at forløse babyen før tiden, som sagt før kan styrt fødsel være farlig for barnet og dig så lad ham/hende komme når tiden er inde... :D :D op med humøret det er snart slut med tyk mave

forsat lykke til

Gjest motorrypa
Skrevet

det var ikke det at jeg ville få ungen min ut fortest mulig, jeg var bare litt nysgjerrig på hvorfor akkurat den typen avføringsmiddel virker sånn, når man kan bruke andre ting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...