Gjest Hufsa Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Du er kjempeflink Ønsker deg masse lykke til videre
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 Det går faktisk lettere allerede. I dag kunne jeg sitte å se på andre som røykte uten å ( nesten ) begynne å grine...
Rioja Skrevet 16. juni 2006 #12 Skrevet 16. juni 2006 Så flink du er, jeg synes det er imponerende! Jeg skulle ønske jeg hadde din viljestyrke... Men viljestyrken min er under oppbygging, så snart skal jeg slå følge med deg! :enig_anim: Kom gjerne med råd og tips!
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2006 #14 Skrevet 16. juni 2006 Jeg holder ut. Takk for støtte. Rioja: Jeg har ikke så mange tips , jeg tar det litt som det kommer... Jeg tygger på Nicorette tyggegummi, og jeg har rensket huset for røyk. Jeg har så lite viljestyrke at om jeg hadde hatt noe liggende hadde jeg nok fyrt opp en i et svakt øyeblikk. Jeg var på shopping i dag, og gikk litt å snuste i luften for å se om jeg kunne identifisere noen røykere, men der er jeg nok ikke enda.
Gjest Tanita Skrevet 16. juni 2006 #16 Skrevet 16. juni 2006 Så flink du er! Jeg har samme mål, å slutte, men kommer nok ikke dit på en stund, da røyken er en god "trøst" i disse dagene.
Velvet Skrevet 17. juni 2006 #18 Skrevet 17. juni 2006 Hvordan går det? Kan jeg spørre om hvorfor du slutter? Altså, hva var det som gjorde at du har fått nok? Er dette noe du har gått å tenkt lenge på? Fortsatt lykke til.
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #19 Skrevet 17. juni 2006 Hvordan går det? Kan jeg spørre om hvorfor du slutter? Altså, hva var det som gjorde at du har fått nok? Er dette noe du har gått å tenkt lenge på? ← Det går fortsatt bra. Jeg tok 1 røyk i går for da holdt det på å klikke for meg. Den var faktisk ikke så god. Jeg har røykt lenge, og jeg har tenkt på å slutte i mange år.... Jeg har også prøvd ett par ganger før uten å klare det . Grunnene for å slutte er som for de fleste; Kols, Lungekreft, Ingen steder å røyke lenger osv... Men den største grunnen er at 6-åringen min vet at det er farligt.. Jeg håper at jeg skal klare det denne gangen. Og er det flere som vil prøve på å slutte, så er det bare til å slenge seg på tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå