Petroline Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Spark meg i ræva, og kall meg en krakk. Den beste iskaffen i verden finnes faktisk på Don Martins kaffebar på Storo Storsenter i hovedstaden. Man tar en dobbel espresso i et pappkrus. Fyller opp med søt og syndig soft-is, (ja jeg sa soft-is...!), og topper det hele, til kruset er fullt, med lett-melk. Det som skjer er at man får litt flytende tykk kaffesmakende soft-is og litt iskald soft-is som kan spises med skje. I tillegg en deilig smak av kaffe... Jeg har ikke ord!!
Krista83 Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Det hørtes sinnsykt godt ut. Kanskje verdt en tur til hovestaden for å prøve.
Gjest Little me Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Hellu, krakken!!! Den hørtes bare helt ut!!!!
lillesky Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 En annen vri (som kanskje er lettere hjemme): - vaniljeis - kaffesirup (karamel) - kaffe
Elze Skrevet 16. juni 2006 #8 Skrevet 16. juni 2006 Det hørtes egentlig uhyre kvalmende ut, synes jeg. Gresk frappé er den aller beste iskaffen.
Gjest baby-E Skrevet 16. juni 2006 #9 Skrevet 16. juni 2006 Det hørtes egentlig uhyre kvalmende ut, synes jeg. Gresk frappé er den aller beste iskaffen. ← den er kjempe god Lager meg den hver morgen
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #10 Skrevet 16. juni 2006 Prøv affogato: En stor kule (eller to) med god vaniljeis. Hell over en kopp sterk espresso.... nam, nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå