Effie Skrevet 15. desember 2002 #1 Del Skrevet 15. desember 2002 Har vært plaget av uren/oljete hud i ganske mange år nå. Har forsøkt det meste som finnes av produkter på apoteket for min hudtype, uten å oppnå de helt store resultatene. Så i går bestemte jeg meg derfor å ta en tur til en skjønnhetssalong for å spørre om råd. Jeg ble da anbefalt å teste ut noen produkter fra Dermalogica for normal/oily hud, og gikk som følge av dette til innkjøp av en reiseveske bestående av en active moist, special cleansing gel, multi-active toner og skin prep scrub. Er det noen her som har vært borti dette merket før? Hvordan fungerte produktene? Fornøyd/misfornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mira79 Skrevet 18. desember 2002 #2 Del Skrevet 18. desember 2002 Dermalogica er en SUPER hudpleieserie. Den er min absolutte favoritt. Activ Moist er fin til din hud nå på vinteren, men på sommeren hadde jeg villet prøvd Oil Control Lotion. Special Cleansing Gel er den jeg bruker fast, men det er mulig du må over på Anti Bac Skin Wash eller Dermal Clay Cleanser for å få "bukt" med din urene hud. Skin Prep Scrub er i og for seg bra, men jeg anbefaler deg heller Gentle Cream Exfoliant. Det er en mild melkesyrepeeling som virker i dybden. Super effekt, og du bruker den 2-3 ganger i uken. Skal virke i 10 minutter. Jeg vet at Dermalogica er en av de beste seriene på markedet. Du kan jo besøke deres norske hjemmeside... www.dermalogica.no Kort oppsummert så anbefaler jeg: Dermal Clay Cleanser til rens (396,- for 473ml) Active Moist el. Oil Control Lotion til krem Gentle Cream Exfoliant til peeling (Og hvis det trengs mere krutt så er Glycare Lotion eller Facial Lotion fra MD Formulations bra til å bruke under Active Moist.) Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 18. desember 2002 #3 Del Skrevet 18. desember 2002 Er merket for oss som har tørr hud også, eller har den spesialisert seg på uren hud. Jeg forstår jo at ethvert merke som har respekt for seg selv lager hudpleieserier for alle skinntyper, men det jeg spør om er om den er like super for de med tørr hud. Tenker litt på å kjøpe fra Dermalogica jeg også. Har nemlig samfaret innlegg her og veid for og imot. Kanskje MD og er noe jeg skal satse på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mira79 Skrevet 18. desember 2002 #4 Del Skrevet 18. desember 2002 Serien er like bra til tørr hud som til fet hud. Og har du veldig tørr hud så kan du bruke Ultra Calming Cleanser (420,-/473ml) eller Essential Cleansing Solution (396,-/473ml), og Intensiv Moisture Balance(425,-/52ml) til dag-/nattkrem. Besøk Dermalogica`s norske side www.dermalogica.no der finner du alt du trenger å vite om produktene. Og da skjønner du nok hvorfor jeg er frelst på Dermalogica :D MD Formalations har spesialisert seg på acne/uren/fet hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 19. desember 2002 #5 Del Skrevet 19. desember 2002 Takk for tips Mira79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Effie Skrevet 19. desember 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 19. desember 2002 Takk for anbefalinger, Mira79! Er veldig fornøyd med produktene til nå, selv om jeg bare har brukt dem noen få dager. Føler meg skikkelig "ren" i ansiktet etter å ha brukt renseproduktene, og huden er ikke fullt så oljete som tidligere. Kommer nok til å teste ut de produktene som du anbefaler etter at jeg er gått tom for det jeg sitter på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 20. desember 2002 #7 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg har også vært veldig fornøyd med disse produktene, og kan virkelig anbefale dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå