Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sabia
Skrevet

Ikke for meg - jeg ble såååå gla og måtte bare dele budskapet med andre som er like treige som meg!! :ler:

Skrevet

Gleder meg kjempemasse! =)

Skrevet

Er dette virkelig å anse som en aktuell sak? :overrasket:

Skrevet

Er en nyhet som er interessant for de som interesserer seg for slikt! Under aktuelle saker skal man kunne diskutere ting som er i "nyhetsbildet" og det er vel akkurat det denne saken er :)

For mitt vedkommende var denne nyheten kjærkommen og nyttig...

Skrevet

At de åpner om tre måneder (selv om det ikke er noen åpningsdato enda) er vel nytt?

Skrevet

De har jo utlyst stillinger nå, og det har vært gruppeintervjuer (tenk hvor mange som har søkt da!) Det skal ansettes 60 stykker (mener jeg å huske, flest deltidsansatte), i tillegg får noen av de som blir ansatt tur til Stockholm for å lære hvordan man selger klær :ler:

Det blir kvinneavdeling, barneavdeling og herreavdeling.

Skrevet

Står i artikkelen at de skal ansette i underkant av 100 stk. Og ja, sikkert mange deltids.

Det har vært snakk om ansettelser og intervju her på KG; noen har blitt ansatt og noen skal på intervju. :)

Ja, tenk, 1000 søkere! Ganske fantastisk.

Noen som vet om det blir ungdomsavdeling? Zara TRF.

Skrevet
Står i artikkelen at de skal ansette i underkant av 100 stk. Og ja, sikkert mange deltids.

Det har vært snakk om ansettelser og intervju her på KG; noen har blitt ansatt og noen skal på intervju. :)

Ja, tenk, 1000 søkere! Ganske fantastisk.

Ja, jeg så ikke før etter at jeg hadde skrevet innlegget at KG hadde en artikkel om det, så jeg bare skrev det jeg hadde hørt av venninnen min som har vært på intervju. :) 1000 søkere er både fantastisk og fanatisk i grunn. Jeg ser for meg en ganske kaotisk tid rundt og like etter åpningen . Mange, MANGE mennesker! (Men da blir det kanskje ikke like trangt i prøverommene på H&M ;) )

Venninnen min som har vært på intervju fortalte at de som blir ansatt får hver sin del av avdelingen de jobber i. At de ansatte skal gå rundt på gulvet i hver sine deler for å hjelpe kunder, istedet for å bare gjemme seg bak kassen. (Det er forsåvidt positivt, selv om jeg egentlig foretrekker den ikke-eksisterende kundeservicen de fører på H&M...)

Skrevet

Jeg skal ikke dra dit før etter et halvt år. Da har kanskje panikken lagt seg litt. :ler:

Det som er kjedelig med Zara er at de har veldig lange køer, iallefall i de Zaraene jeg har vært i i Spania. Det går jenter rundt overalt, men de hjelper ikke til i kassa selv om det er kø.

Gjest Sabia
Skrevet
Jeg skal ikke dra dit før etter et halvt år. Da har kanskje panikken lagt seg litt. :ler:

:ler: Enig med deg der du!! :ler:

Skrevet

Da sees vi der et halvt år etter åpninga. ;)

Gjest Sabia
Skrevet
Da sees vi der et halvt år etter åpninga. ;)

:hoho: *sniker oss inn*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...