Gjest Gjest_Purpur_* Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Ser at det er mange som selger Victoria Beckhams Rock and Republic Crown jeans på nettet. Kjempefine bokser, ønsker meg virkelig en sånn. Men den størrelsesguiden som de oppgir er litt forvirrende for meg, forskjellige selgere oppgir forskjellige mål på samme størrelse, og et sted stod det at en burde kjøpe en størrelse større enn det en vanligvis bruker. Er det noen som har kjøpt sånne bokser og som kan si meg hvordan størrelsen er?? Jeg bruker str 38 på vanlige klær og livvidde 29 på Lewis jeans. Hva slags størrelse bør jeg kjøpe? Og de boksene som selges på nettet er jo veldig billige i forhold til butikkpris. Er de ekte??
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Og de boksene som selges på nettet er jo veldig billige i forhold til butikkpris. Er de ekte?? ← Med 99,99% sannsynlighet er de kopier, men det vil butikkene aldri i livet innrømme.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Og de boksene som selges på nettet er jo veldig billige i forhold til butikkpris. Er de ekte?? ← BOkser pleir jo ikke være så dyrt da:ler: Når det gjelder bUkser derimot så er de nok fake hvis de er veldig billig
Gjest lilletroll Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 Jeg hadde på meg en sånn i str 32 her om dagen, eller to forskjellige, og erfarte at den ene passet, og den andre var for stor - jeg bruker vanligvis 30. Så konklusjonen er at selv om noen oppgir forskjellig mål på samme str så kan de ha rett begge to...
Saeria Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Buksene på nettet er fake. Kronene sitter feil, er for små, beinlengden for kort og andre sånne detaljer som de som kan alt om R&R har peiling på. Men en del av dem er ok i kvaliteten for det da. Hvis du vil kjøpe en kopi, så spør om du kan bytte og spør om størrelsen i livet i cm. Disse buksene sitter lavt da.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 Du kan kjøpe ekte på nettet også, på asos.com (stor, kjent engelsk nettbutikk med godt rykte), men der koster de selvsagt også 3000. Du MÅ betale det for en ekte, "R&R-bukser" til 1000 kroner er garantert ikke ekte.
*Emma* Skrevet 16. juni 2006 #7 Skrevet 16. juni 2006 Når du kjøper en fake kommer det veldig ann på hvem du kjøper av. Hørte om ei som først bestilte 29 et sted og den var altfor stor...så kjøpte hun en ny i str 28 av en annen selger og den var alt for liten... Jeg kjøpte av en på QXL i den str jeg vanligvis bruker...28...den var for liten. Så da sendte jeg tilbake og fikk 29 som passet. Den jeg kjøpt hadde ikke så mye stretch så deror måtte jeg opp i str...så du må nesten bare sjekke målene og stoffet og str på de buksene den du handler av har...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå