Gjest Bodillen Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Hva gjør dere egentlig?? Kjøper dere rådyr shampoo og balsam/hårkur hos frisøren og bruker pleie/styleprodukter etter alle kunstens regler, daglig, eller har dere bare hår som tåler alt??
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 jeg striper/ etterstriper håret hver tredje mnd. Bruker shampo og balsam fra "mat butikken", har ikke problemer med at det ser slitt eller tørt ut... Vasker og føner håret minst hver andre dag. Men så er håret mitt veldig glatt i utgangspunktet, så ha bare godt av å bli herja litt med...ellers glir spenner og hårstrikker ut med en gang..
suzie Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Bruker shampo fra mat-butikken - men jeg bleker ikke håret. Jeg farger det lyst... blir ikke platinablond, men det ser mer solbleket blondt ut. Er veldig fornøyd, og sliter ikke i hele tatt så mye på håret.
Krista83 Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Jeg bruker salong produkter på håret mitt. Loreal serien. ellers så føner jeg det ikke tørt, og om jeg gjør det er det bare til fest. Pleier ikke å kure håret mer enn ca en gang i måneden. Håret ser og føles friskt. du skal vell egentlig ikke gre for mye i vått hår da dette sliter på håret. (klarer ikke dette helt selv, men verdt et forsøk)
Gjest Gjest_milli_* Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 Kjøper frisørshampo på LF. Håret blir mye finere med ordentlige produkter! Dessuten synes jeg frisørshampoen er mye mer drøy enn "matvare-shamopene"...eller er det kanskje det at man er litt mer gniten på frisørshampoen???
lillesky Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Jeg synes den Sunsilk-serien for blondiner gir nytt liv til gamle blonde striper.
Gjest Thalassa Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 (endret) jeg har sånt hår at hvis jeg bleker eller striper det blir det kjempetørt. Jeg bruker butikkshampoo, (Define produkter som jeg fikk anbefalt av en frisør hvis jeg skulle kjøpe i butikk) Bruker shampoo, hårkur og balsam i den rekkefølgen hver gang jeg vasker håret og det hjelper veldig, har ikke i nærheten så slitt hår nå som tidligere. Har ikke prøvd så mye frisørshampoer siden jeg ikke har hatt råd til det, men tenkte å kjøpe noe på LF etterhvert. (anbefalinger til tørt hår?) Endret 15. juni 2006 av Thalassa
Nana Skrevet 16. juni 2006 #8 Skrevet 16. juni 2006 jeg bruker frisørprodukter og tar kur flere ganger i uken
Saeria Skrevet 16. juni 2006 #9 Skrevet 16. juni 2006 Jeg også lysner det i stedet for å bleke. Jeg bruker både butikkprodukter og salongprodukter (shampo og balsam). Kur kjøper jeg alltid i salong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå