Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt utenkelig at jeg noen gang får råd til et slikt smykke. Sånn er det når det er ekte diamanter. Kanskje det finnes fake-varianter?

Skrevet

De var driiiiiiiiiiiiitsøte!!!!

Skrevet
Ja, det er helt utenkelig at jeg noen gang får råd til et slikt smykke. Sånn er det når det er ekte diamanter. Kanskje det finnes fake-varianter?

Det kryr av fake-varianter både på QXL og spesielt Ebay.

Skrevet

Tror nok jeg hadde satset på litt variasjon om jeg skulle brukt den summen på smykker gitt - og ikke bare "katt" :ler:

Gjest Gjest_Kiara_*
Skrevet

Kjempefine var de, men er det virkelig noen som ville tenkt at de var ekte diamanter om de hadde sett dem uten prislapp? Jeg forbinder hello kitty med en helt annen prisklasse, og ville ikke tenkt eksklusivt og spinndyrt om jeg hadde sett en med slike smykker...

Skrevet

Jeg ser absolutt forskjell på ekte vare og juggel. Har sett mange falske Hello Kitty-smykker, men ingen som er så fine som disse med diamanter. Skal jeg først bruke mye penger på et smykke, kunne det gjerne vært ett av disse. Det er litt mer spesielt enn en gørr enstensring som alle har.

Gjest Embla s
Skrevet

Joda, de var søte de. Men hvis jeg skulle brukt så mye penger på diamantsmykke ville jeg nok valgt noe litt mer tidløst og "seriøst". Uansett hvor rik jeg var.

Gjest Fruktfat
Skrevet

på asos har de noen hello kitty smykker. billigutgaven ;)

Skrevet

Nøyer meg med Hello Kitty-pennalet jeg fikk i fjerde klasse jeg. Er ikke så søt av meg liksom... :erter:

Skrevet

Hvis jeg var styrtrik ville jeg ha kjøpt helt andre smykker en de der, ikke min stil i det hele tatt. :ler:

Skrevet

Hehe, jeg kunne kanskje gått med noe sånt om jeg hadde vært 10-15 år yngre, men synes kanskje de passer bedre på barn/ungdom enn voksne :)

Skrevet

Kommer an på resten av antrekket, det.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kunne godt tenke meg et slikt smykke :)

Skrevet

Skal vi spleise?

Gjest -eline-
Skrevet
...ville jeg kjøpt alle disse fantastiske Hello Kitty-smykkene!

Not my cup of tea for å si det sånn... Tror jeg hadde kjøpt mye annet fremfor de menmen :) Bra man er forskjellig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...