Gjest Mireya Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Skulle gjerne hatt en stor og romslig, men samtidig søt/stilig strandveske med remmer til å ha over skulderen (altså ikke bare sånn liten, kort til å holde i).. Noen som vet hvor jeg kan finne en sånn? Var innom H&M, Åhlèns, Lindex, Cubus og dna i jakten på en sånn, men fant ikke noen steder. Hvor finner jeg sånne? (Bør ikke koste over 300 kr, helst mindre!)
Krista83 Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Hva med indiska, ser i blader at de har masse slike. Ellers så kan du jo sy en selv. Trenger ikke være så vanskelig, gjør det i løpet av en kveld. Da får du selv bestemme stoff og hvordan den skal se ut. Og det beste er at ingen har lik deg!!
Gjest Mireya Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Jeg fant en på H&M forrige lørdag.. på salg til 99 kr :-) Stråfarge med brune og blå brede, vertikale striper. Og myke, lange skulderreimer. Kjempefornøyd!
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Ikea har også strandbag i turkis og rosa tror jeg.. 35 kroner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå