Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har stort behov for å kjøpe noe gøy!

Tenkte jeg skulle ut å kikke litt etter noe klær i morgen (men det er jo kanskje litt vanskelig å anbefale) Men tenkte kanskje noen hadde noe gøy sminke/hudpleie å anbefale? Tenker da kanskje på øyenskygge, lip gloss osv. Nye spennede ting?

:hoppe:

Forslag til pakke til meg selv mottas med takk :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hvorfor ikke bare gå inn på et parfymeri og bruke innfallsmetoden? Det ville jeg gjort (og gud, det er enkelt å finne noe man liker). :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har lyst på noen produkter i den nye serien fra Estee Lauder som er designet av Tom Ford. Veldig lekker design i litt classy 70-talls. De har en skimmer/glødkrem som jeg iallefall skal ha.

Ellers er parfymeriene fulle av godsaker for tiden. Det er skummelt å titte innom. Jeg brukte nesten 1000 kr i går, men det var på forbruksvarer som ny mascara, concealer, solpudder og lipgloss.

Skrevet

Jeg er enig med Blanca, den serien til Tom Ford har jeg og lyst på. "Problemet" er bare at jeg skal på ferie om tre uker og skal mellomlande i København. Så poenget er: Skal jeg vente med handlingen til da og satse på at de har serien der, eller skal jeg gå berserk i et parfymeri i morgen? Gode råd mottas med takk!

Gjest gjest1
Skrevet

De hadde ikke fått inn serien på parfymeriet jeg var på i går (byens største), og jeg har bare sett den i blader og på nett.

Regner med at det blir fort utsolgt, så jeg vil anbefale deg å kjøpe hvis du kommer over den, Rosenrød.

Se og nyt!

Skrevet

Ok, da får jeg ta turen innom et parfymeri i morgen og sjekke om de har den! Gleder meg! Jeg vil ha øyenskyggen og den mørkeste leppestiften i hvert fall.... Og gjerne den stiften også!

Skrevet

Ja, dette vil jeg også ha! Perfekt sommersminke!

Gjest Gjest
Skrevet

Vær på utkikk etter limited edition-sminke, sånn som bare kommer ut denne sesongen. De er ofte veldig spennende! :)

Skrevet
Ellers er parfymeriene fulle av godsaker for tiden. Det er skummelt å titte innom. Jeg brukte nesten 1000 kr i går, men det var på forbruksvarer som ny mascara, concealer, solpudder og lipgloss.

Kva solpudder kjøpte du?

Skrevet

Forbanna! Tom Ford-serien til Estee Lauder selges ikke i stavanger! Bare utvalgte butikker i Oslo, og muligens Bergen eller trondheim har fått den inn.......!!!!!

Gjest gjest1
Skrevet
Kva solpudder kjøpte du?

Den gamle traveren Guerlain Terracotta :)

Forbanna! Tom Ford-serien til Estee Lauder selges ikke i stavanger! Bare utvalgte butikker i Oslo, og muligens Bergen eller trondheim har fått den inn.......!!!!!

Oj. Dette må jeg sjekke ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...