Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Jeg har stort behov for å kjøpe noe gøy! Tenkte jeg skulle ut å kikke litt etter noe klær i morgen (men det er jo kanskje litt vanskelig å anbefale) Men tenkte kanskje noen hadde noe gøy sminke/hudpleie å anbefale? Tenker da kanskje på øyenskygge, lip gloss osv. Nye spennede ting? Forslag til pakke til meg selv mottas med takk
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Hvorfor ikke bare gå inn på et parfymeri og bruke innfallsmetoden? Det ville jeg gjort (og gud, det er enkelt å finne noe man liker).
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Jeg har lyst på noen produkter i den nye serien fra Estee Lauder som er designet av Tom Ford. Veldig lekker design i litt classy 70-talls. De har en skimmer/glødkrem som jeg iallefall skal ha. Ellers er parfymeriene fulle av godsaker for tiden. Det er skummelt å titte innom. Jeg brukte nesten 1000 kr i går, men det var på forbruksvarer som ny mascara, concealer, solpudder og lipgloss.
Rosenrød Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Jeg er enig med Blanca, den serien til Tom Ford har jeg og lyst på. "Problemet" er bare at jeg skal på ferie om tre uker og skal mellomlande i København. Så poenget er: Skal jeg vente med handlingen til da og satse på at de har serien der, eller skal jeg gå berserk i et parfymeri i morgen? Gode råd mottas med takk!
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 De hadde ikke fått inn serien på parfymeriet jeg var på i går (byens største), og jeg har bare sett den i blader og på nett. Regner med at det blir fort utsolgt, så jeg vil anbefale deg å kjøpe hvis du kommer over den, Rosenrød. Se og nyt!
Rosenrød Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Ok, da får jeg ta turen innom et parfymeri i morgen og sjekke om de har den! Gleder meg! Jeg vil ha øyenskyggen og den mørkeste leppestiften i hvert fall.... Og gjerne den stiften også!
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #8 Skrevet 15. juni 2006 Vær på utkikk etter limited edition-sminke, sånn som bare kommer ut denne sesongen. De er ofte veldig spennende!
Søtpotita Skrevet 16. juni 2006 #9 Skrevet 16. juni 2006 Ellers er parfymeriene fulle av godsaker for tiden. Det er skummelt å titte innom. Jeg brukte nesten 1000 kr i går, men det var på forbruksvarer som ny mascara, concealer, solpudder og lipgloss. ← Kva solpudder kjøpte du?
Rosenrød Skrevet 16. juni 2006 #10 Skrevet 16. juni 2006 Forbanna! Tom Ford-serien til Estee Lauder selges ikke i stavanger! Bare utvalgte butikker i Oslo, og muligens Bergen eller trondheim har fått den inn.......!!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2006 #11 Skrevet 16. juni 2006 Kva solpudder kjøpte du? ← Den gamle traveren Guerlain Terracotta Forbanna! Tom Ford-serien til Estee Lauder selges ikke i stavanger! Bare utvalgte butikker i Oslo, og muligens Bergen eller trondheim har fått den inn.......!!!!! ← Oj. Dette må jeg sjekke ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå