Pilar Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jeg har hatt Chess kontant til nå og har vært fornøyd med det, men nå skal Chess gå over til NetCom dekning, og det fungerer ikke for meg, så da må jeg se meg om etter noe annet. Er vel mest komfortabel med kontantkort, siden jeg ringer lite og liker å ha oversikten. Men, billige abonnement er også interessant. Hva kan lønne seg for en som ikke ringer så mye, og sender mest SMS ? Telenor/NetCom kontant er vel noe av det dyreste som finnes på markedet ? Andre forslag ? Endret 15. juni 2006 av Pilar
Gjest Skya Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Det billigste er Noextras/Mobyson, men de tror jeg bruker netcom sitt nett, så da hjelper jo det lite.
Thomasine Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Vet ikke hvilket nett de bruker, men jeg har benyttet www.talkmore.no i noen år nå og er veldig fornøyd. Jeg bruker mobilen bare til å sende sms og ta i mot samtaler. Ringer minimalt selv... Fungerer som kontantkort, jeg har ingen månedsbetaling og fyller på kontoen etterhvert som den tømmer seg. Får en sms fra selskapet når det nærmer seg behov for å fylle. Veldig fornøyd med dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå