Gå til innhold

Bilder av bord

Gjest Gjest_Julibrud_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet

Blir helt desperat, da vi ikke klarer å finne ut riktig hvordan bordet skal se ut/ være pyntet. Noen som har tips til sider på nettet med ferdig pyntede bord? Eller kanskje noen har bilde fra sitt eget bryllup? Sååååååå takknemlig for svar! Trenger inpirasjon!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Prøv Ditt bryllup sine sider

http://www.dittbryllup.no

De har noen fine bilder, kikk på øverste linken da kommer du til en samle side over artikler delt under emner.

Skrevet

Her er det også en del tips YLE

Skrevet

My Webpage

Vet ikke om jeg fikk til den linken............... Men, har lagt ut et bilde under brudebuketter av bordet. Har bedre bilder men de har jeg ikke lagt inn enda på pc.

Grønn løper på midten av bordet, grønne perle ranker kjøpt på til bords ligger dandert rundt. 4kantete vaser kjøpt på ikea, grønne stener oppi som jeg kjøpte på mester grønn. 1lime i hver vase fylle på med vann og en enkel blomst oppi. ( blomsten ble litt tilfeldig men den passet utrolig godt. Hadde bare dette i tillegg til lysestaker i sølv.

Bordkort ble bjørkekvist med navnelapp festet med silkebånd. ( bjørken visnet fort men holdt fint til middagen når jeg plukket dem samme dag)

Bordet ble veldig fint. Vi holdt det på et serverings sted så lys og servietter hadde jeg ikke jeg å tenke på.

Gjest Gjest
Skrevet
My Webpage

Vet ikke om jeg fikk til den linken............... Men, har lagt ut et bilde under brudebuketter av bordet. Har bedre bilder men de har jeg ikke lagt inn enda på pc.

Grønn løper på midten av bordet, grønne perle ranker kjøpt på til bords ligger dandert rundt. 4kantete vaser kjøpt på ikea, grønne stener oppi som jeg kjøpte på mester grønn. 1lime i hver vase fylle på med vann og en enkel blomst oppi. ( blomsten ble litt tilfeldig men den passet utrolig godt. Hadde bare dette i tillegg til lysestaker i sølv.

Bordkort ble bjørkekvist med navnelapp festet med silkebånd. ( bjørken visnet fort men holdt fint til middagen når jeg plukket dem samme dag)

Bordet ble veldig fint. Vi holdt det på et serverings sted så lys og servietter hadde jeg ikke jeg å tenke på.

Det så kjempelekkert ut!

Hvordan ordnet du det med den grønne løperen? Sydde du selv eller?

Noen som har erfaring med hvordan det blir med tapet?

Skrevet
Det så kjempelekkert ut!

Hvordan ordnet du det med den grønne løperen? Sydde du selv eller?

Noen som har erfaring med hvordan det blir med tapet?

Jeg fikk tak i løperen på rull hos "Lysstøperiet", fargen var så utrolig fin! Etter festen ble den rullet tilbake på rullen så nå har jeg de like fin til en annen anledning.

Skulle tro tapet ville gå, det blir lite søle og grising midt på bordet så den kommer ikke til å smuldre opp eller ta til seg noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...