Gjest Sarah Lee Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Under samleie får jeg av og til enorme smerter, når min man treffer på et enkelt punkt. Det gjør så utrolig vondt, jeg blir utrolig kvalm og alt snurrer. Noen andre som har opplevd det samme???? Vet ikke hva jeg skal gjøre. :cry: :cry:
Gjest KA Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Er det en spesiell stilling dette skjer i? Jeg vet at enkelte jenter får smerte av å bli tatt bakfra. Men det høres ut som om du opplever dette uavhengig av posisjon...
Tsjopp Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Mulig at han treffer livmorstappen din? Få han til å ikke ta den så langt inn hvis det er tilfelle.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 ja dette er et problem for meg også.. drittvondt.. er spesielt vondt eks rundt eggløsning har jeg merket meg... kommer og går litt periodevis i løpet av en syklus... det er akkurat som om han treffer noe der inne ja, helt ømt liksom.. er det alltid like vondt?? jeg syns det er litt stillingsavhengig.. bakfra er verst... hvis jeg ligger på rygg og presser baken ned i madrassen er det ikke så vondt som hvis jeg løfter baken opp... Jeg har hørt at det ikke er unormalt egentlig men... Kan være livmortapp ja.. en lege sa at overfylte tarmer kan gi smerter ved samleie... tøm tarmene for det du klarer før dere setter igang for min del startet det rundt 20 års alder, hadde det ikke før det... da gikk jeg til legen og fikk konstatert eggstokk betennelse. fikk antibiotika.. det ble noe bedre.. men har som nevnt vært der til en viss grad siden... i ganske mange år (10 - 12).. skjønner godt at du syns dette er et problem.. ikke noe kjekt i det hele tatt
Gjest Sarah Lee Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Nei, det gjør bar vondt av og til, når han treffer enkelte punkt. Men når jeg snakket med legen min om det, så sa hun at det var sopp. Og jeg gikk på en kur for det. Men det er der fremdeles. Så jeg gikk dit igjen, og da sa hun at jeg hadde et sår etter soppen. Og at det ville gi seg etter en mnd tid. Men nå er det et halvt år siden. Og det gjør fremdeles vondt... :cry:
Gjest Chantal Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 Nei, det gjør bar vondt av og til, når han treffer enkelte punkt. Men når jeg snakket med legen min om det, så sa hun at det var sopp. Og jeg gikk på en kur for det. Men det er der fremdeles. Så jeg gikk dit igjen, og da sa hun at jeg hadde et sår etter soppen. Og at det ville gi seg etter en mnd tid. Men nå er det et halvt år siden. Og det gjør fremdeles vondt... :cry: ← Du burde gå til GU igjen. Kan være at du har fått sopp enda en gang da? :klø:
Gjest Sarah Lee Skrevet 16. juni 2006 #7 Skrevet 16. juni 2006 Du burde gå til GU igjen. Kan være at du har fått sopp enda en gang da? :klø: ← Hmmmm... ja, kanskje det.... Får ta og ringe til legen min...
Gjest d'Arc Skrevet 17. juni 2006 #8 Skrevet 17. juni 2006 Du fikk sopp -> Du hadde sex med kjæresten din -> han fikk sopp -> du gikk og fjerna soppen -> han hadde fremdeles sopp -> du hadde sex med kjæresten din -> kjæresten din smitta deg med sopp? Det skjedde meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå