Gjest prestekrage Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Noen som vet om jeg kan få sjekket skatten ved å logge inn fra altinn? Har bare igjen en av de kodene som sto på selvangivelsen (litt nyskjerrig). Hadde blitt kjempeglad om noen som ikke har krysset for sms kunne gi et lite vink når de har fått muligheten til å sjekke!!!
Gjest prestekrage Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Fant ut av det jeg... Var faktisk jeg som hadde logget inn på feil sted hele tiden!!!! Ække lett å være dum....
nat26 Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Jeg sjekket i sted men det hadde ikke kommet.Og jeg brukte siste koden
Apple- Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 Ok, her har jeg gått glipp av noe! Jeg vet at jeg kan logge meg inn på altinn.no, men trodde ikke jeg kunne få sjekket skatten! Jeg gjorde mange endringer på selvangivelsen min, og regner med at beløpet de oppga i den forhåndsutfylte ikke lenger stemmer. Hadde vært fint å finne ut hva dette beløpet nå er... Kan jeg det??? Isåfall, kan noen fortelle meg hvor jeg finner denne informasjonen?? Jeg har mange pin-koder igjen... :-D
Scorpina Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Fant ut av det jeg... Var faktisk jeg som hadde logget inn på feil sted hele tiden!!!! Ække lett å være dum.... ← .....hva er RETT sted? Jeg har PIN-kodene, og en hel haug av dem igjen - men når jeg går inn på skatteetaten.no så finner jeg ikke helt ut HVOR man sjekker om man får igjen.... Hvor går man inn???
Scorpina Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 Uhm...fant ut hvor det var ja. Ikke rart jeg ikke så det....sto jo HELT øverst - med link inni en STOR grønn boks!! *pusse prillene mine* Og.og..og ...ææææææææhh....baksmell på 2800!!!!! *grine*
brumma* Skrevet 15. juni 2006 #8 Skrevet 15. juni 2006 På sidene til skatteetaten kan du sjekke. Øverst til høyre på siden er det link til dit du skal!
Apple- Skrevet 15. juni 2006 #9 Skrevet 15. juni 2006 Jeg fant min, jeg får igjen MASSE penger!! Gikk inn på denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...ic=203981&st=20 og brukte linken til lillebille :-D
brumma* Skrevet 15. juni 2006 #10 Skrevet 15. juni 2006 Der var jeg visst litt sent ute! Bra du fant det! Jeg har rota bort selvangivelsen min, så har ingen koder. *sukk*
Scorpina Skrevet 15. juni 2006 #13 Skrevet 15. juni 2006 Jeg fant min, jeg får igjen MASSE penger!! .....← You lucky bastard Men, bare vent - til neeeste år - daa vet dere...daaa skal jeg få igjen litt grunker!!
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #14 Skrevet 15. juni 2006 Hvordan kan jeg få pin-kode når jeg har sendt inn alt?
nat26 Skrevet 15. juni 2006 #15 Skrevet 15. juni 2006 (endret) Men er alle skatteoppgjørene ferdig?Jeg gjorde mye endringer men når jeg sjekket på altinn så stod det samme beløp som på selvangivelsen pluss renter.Betyr det at jeg ikke får de pengene jeg "krevde" ?Altså de endringene jeg gjorde.For jeg var sikker på at jeg skulle få det jeg Endret 15. juni 2006 av nat26
Scorpina Skrevet 15. juni 2006 #16 Skrevet 15. juni 2006 Jammen....brukte du ALLE pin-kodene for å sende inn din SA?? Det er jo totalt 9 pin-koder på skjemaet.
Scorpina Skrevet 15. juni 2006 #17 Skrevet 15. juni 2006 Men er alle skatteoppgjørene ferdig?Jeg gjorde mye endringer men når jeg sjekket på altinn så stod det samme beløp som på selvangivelsen pluss renter.Betyr det at jeg ikke får de pengene jeg "krevde" ?Altså de endringene jeg gjorde.For jeg var sikker på at jeg skulle få det jeg ← vel, jeg gjorde også endel endringer på SA'en før den ble sendt inn og oppgjøret er jo ferdig. Men, det sto (med liten skrift) at ligningen muuuuligens ville bli noe endret når tilgodehavende/restskatt sendes ut etter 23. juni. (jeg skal iallefall betale hele restskatten på èn smell så jeg er ferdig med sjit'n... )
Gjest Cerise Skrevet 15. juni 2006 #18 Skrevet 15. juni 2006 Hey hey hey!! fikk igjen kr 2000 mer enn jeg trodde jeg fikk
Scorpina Skrevet 15. juni 2006 #19 Skrevet 15. juni 2006 Hey hey hey!! fikk igjen kr 2000 mer enn jeg trodde jeg fikk ← Åhh så godt da Er litt surt å vite at hvis jeg bare har betalt ca 300,- mer i skatt pr mnd i fjor ville jeg gått i null!! Aaaaaaaakk ja....
nat26 Skrevet 15. juni 2006 #20 Skrevet 15. juni 2006 vel, jeg gjorde også endel endringer på SA'en før den ble sendt inn og oppgjøret er jo ferdig. Men, det sto (med liten skrift) at ligningen muuuuligens ville bli noe endret når tilgodehavende/restskatt sendes ut etter 23. juni Hmm stod ikke noen ting på meg.Stod bare " å betale" og beløpet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå