Gjest 1111 Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Trenger en anbefaling på en selvbruningskrem. Har lys hud, men tar nesten ikke til meg farge fra disse selvbrinungskremene Har en fra Piz Buin (Classic Brown), men jeg får jo ingen farge jo. Så, er det noen som har en anbefalning til meg?
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Jeg liker selvbruningskremen fra Dior. De finnes både med og uten skimmer, jeg har med. De har en liten tube til ansiktet, og en stor til kroppen, og de koster ca det samme. Jeg kjøpte derfor den store tuben, og bruker den både i ansiktet og på kroppen, det funker! Selges f.eks på Strawberrynet.
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Har du prøvd Sublime Bronze gel fra L'Oreal. Den gir masse farge. Billig er den også.
Gjest 1111 Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Har du prøvd Sublime Bronze gel fra L'Oreal. Den gir masse farge. Billig er den også. ← Hva er prisen på den og hvor får jeg tak i den?
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 Hva er prisen på den og hvor får jeg tak i den? ← Du får den overalt; Vita, H&M osv. Koster ca 100 kr for en stor tube. Den er drøy, lukter ikke så aller verst til å være selvbruning og gir fin, brun farge uten at den blir gul/orange.
Gjest 1111 Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Flott! Da vet jeg hva jeg skal kjøpe i morgen
Gjest Fantus Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 Cliniderm selvbruningskrem syns jeg er bra. (fås på apotek) Gir bra brunfarge. Men det beste med den er at selve kremen er litt farget, sånn at man ser hvor man har smurt og ikke smurt og slipper teite skjolder over hele kroppen...
Gjest 1111 Skrevet 17. juni 2006 #8 Skrevet 17. juni 2006 Blanca, vil bare takke deg for at du anbefalte den selvbruningskremen! Har aldri vært borti bedre. Får farge det sekundet jeg tar den på, er lett å se hvor jeg har påført den og får heller ikke skjolder (skjolder har jeg nok av fra selvbrunings-seansen på torsdag ) Takk!
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #9 Skrevet 6. juli 2006 Jeg kjøpte sublime bronze sprayen idag, er dette denne dere snakker om?? Gleder meg til å prøve denne. Sprayflasken er gullfarget.?
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #10 Skrevet 6. juli 2006 Den Sublime Bronzeren jeg har erfaring med er den på stor tube, den er UTROLIG GOD. :D Den koster 140 kr i Bergen Ellers har jeg erfaring med Diors selvbruningkrem, uten glitter da riktignok, huff, den er IKKE bra, gjett hvem som fikk skjoldeR?
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #11 Skrevet 7. juli 2006 sublime bronze lotion ( i pumpeflaske) er bedre enn gel, synes jeg da.. Brukte lenge gel, men gikk over til lotion da hun i butikken sa den var enda bedre. Lett å smøre på, og mildere lukt
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #12 Skrevet 7. juli 2006 dette med skjolder har som regel med hvor godt huden er skrubbet/evt også påført krem på tørre partier, og hvor jevnt man smører kremen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå