Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Hva er deres favorittbutikk for handling av babyklær? Jeg hørte noen snakke om en visstnok super butikk med masse flott som jeg mener het Monsun. Men jeg finner ikke noe slikt på nett... Noen som kan hjelpe med hvilken butikk dette kan være, eventuelt andre gode tips? PS. Jeg bor i Oslo og tenker på reelle butikker, ikke nettbutikker.
Gjest rabrabara Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Monsoon har en del søte jenteklær, men jeg er ikke så begeistret for gutteklærne deres. Jeg liker Polarn og Pyret og Nøstebarn, jeg, for babyklær.
Lula Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jeg liker godt EXIT og Obaibi. De har mye fint Er enig i at Monsoon har mye fint til jenter, men siden jeg har en gutt så blir det med kikkingen. Her finner du Monsoon på nett http://store.monsoon.co.uk/catalog/Welcome Endret 15. juni 2006 av Lula
Klips Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jeg liker godt EXIT og Obaibi. ← Okaidi? Monsoon har butikk på Aker Brygge har jeg hørt, men det står vel mer på nettsiden. Handler mest på billikjedene, jeg, får kjøpe dyrere ting når de ikke vokser så fort/får grønske på alt Endret 15. juni 2006 av Klips
Trillian Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 Noen som kan hjelpe med hvilken butikk dette kan være, eventuelt andre gode tips? PS. Jeg bor i Oslo og tenker på reelle butikker, ikke nettbutikker. ← Monsoon barneklær fås i Accessorize-butikkene på Aker Brygge, vis-a-vis Theaterkafeen og på Grünerløkka.
*Heidi* Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Hva er deres favorittbutikk for handling av babyklær? Jeg hørte noen snakke om en visstnok super butikk med masse flott som jeg mener het Monsun. Men jeg finner ikke noe slikt på nett... Noen som kan hjelpe med hvilken butikk dette kan være, eventuelt andre gode tips? PS. Jeg bor i Oslo og tenker på reelle butikker, ikke nettbutikker. ← Jeg syns de har masse fint til gutter jeg.. hvertfall den som ligger i lillestrøm! Ellers liker jeg exit, refleks, pinocio,og fru lyng.. masse bra nettbutikker oxo, men det har det vært mange tråder om tidligere..
Lula Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 Okaidi? Obaibi er baby og småbarnsavdelingen til Okaidi http://www.okaidi.com/portail/en/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå