Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2002 #1 Del Skrevet 15. desember 2002 Skulle bare si det at herved har jeg gitt fra meg Rabalder-nicket og gått over til å hete Caliente. Men jeg er fortsatt den samme rare, gale jenta fra nord som på en eller annen måte klarer å lage litt "rabalder" hvor hun enn går... Men nå vet dere iallefall det. Skifta avatar nå også. Men det byr vel neppe på så alt for mange problemer. Klem fra Caliente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. desember 2002 #2 Del Skrevet 15. desember 2002 Har du sluttet å bråke eller? Tru're ikke før jeg får se det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2002 #3 Del Skrevet 15. desember 2002 HEEEY...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 16. desember 2002 #4 Del Skrevet 16. desember 2002 Stchtilig avatar og kult navn :-) Grattis :D Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå