Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 ser at de fleste hus har visning over 2 dager... er det slik at man burdte gå på dag nr 1 eller holder de begge visningene uansett??
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Noen ganger kan en bolig bli solgt allerede etter første visning, og da blir jo visning nr. 2 kansellert. Jeg ville møtt opp på første visning, i hvertfall hvis jeg var skikkelig interessert i å få skrive meg opp på interessentlista.
Gjest LilSweetie Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Det hender nok at visninger blir kansellert, men det er sjelden; de fleste vil jo han en høyest mulig pris for boligen sin og har visningen dag to også. Hvis du har mulighet til å gå dag 1 er det lurt, men sjelden krise hvis du bare kan dag 2!
Grooo Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Hvis du er veldig sikker på at du vil ha huset/leiligheten er trikset å ringe og si at ingen av de visningene passer, og så "tilfeldigvis" ha veldig god tid dagene før slik at du kan komme FØR alle andre. Vi erfarte i alle fall flere ganger at hus vi ville se på var solgt allerede før annonsert visning..
Gjest Gjest_Daisy_* Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 Prøv å gå på første visningsdagen.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Noen ganger kan en bolig bli solgt allerede etter første visning, og da blir jo visning nr. 2 kansellert. Jeg ville møtt opp på første visning, i hvertfall hvis jeg var skikkelig interessert i å få skrive meg opp på interessentlista. ← Hvis du er skikkelig interessert så er det vel ikke særlig smart å gi uttrykk for det ved å skrive seg på visningslisten..? selger får jo bare høyere forventninger jo flere navn som står der.........
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 Hvis du er skikkelig interessert så er det vel ikke særlig smart å gi uttrykk for det ved å skrive seg på visningslisten..? selger får jo bare høyere forventninger jo flere navn som står der......... ← Hvis man ikke har tenkt å være den første til å legge inn bud, så er det vel få andre muligheter til å eventuelt legge inn motbud? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #8 Skrevet 15. juni 2006 Hvis man ikke har tenkt å være den første til å legge inn bud, så er det vel få andre muligheter til å eventuelt legge inn motbud? :klø: ← ringe og spørre - følge med. holde kortene tett...
Gjest Lea Skrevet 15. juni 2006 #9 Skrevet 15. juni 2006 Uansett er det ofte lurt å gå den første dagen. Kanskje har du lyst til å ta en titt til eller ta med deg en eller annen som har litt mer peiling enn deg selv. Da kan du gjerne stikke innom på 2. visning også. I tillegg har du jo sett boligen i tilfelle budrunden starter allerede etter første visning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå