Gå til innhold

visning satt opp 2 dager....

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

ser at de fleste hus har visning over 2 dager... er det slik at man burdte gå på dag nr 1 eller holder de begge visningene uansett??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Noen ganger kan en bolig bli solgt allerede etter første visning, og da blir jo visning nr. 2 kansellert. Jeg ville møtt opp på første visning, i hvertfall hvis jeg var skikkelig interessert i å få skrive meg opp på interessentlista.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Det hender nok at visninger blir kansellert, men det er sjelden; de fleste vil jo han en høyest mulig pris for boligen sin og har visningen dag to også.

Hvis du har mulighet til å gå dag 1 er det lurt, men sjelden krise hvis du bare kan dag 2!

Skrevet

Hvis du er veldig sikker på at du vil ha huset/leiligheten er trikset å ringe og si at ingen av de visningene passer, og så "tilfeldigvis" ha veldig god tid dagene før slik at du kan komme FØR alle andre.

Vi erfarte i alle fall flere ganger at hus vi ville se på var solgt allerede før annonsert visning..

Gjest Gjest_Daisy_*
Skrevet

Prøv å gå på første visningsdagen.

Gjest Gjest
Skrevet
Noen ganger kan en bolig bli solgt allerede etter første visning, og da blir jo visning nr. 2 kansellert. Jeg ville møtt opp på første visning, i hvertfall hvis jeg var skikkelig interessert i å få skrive meg opp på interessentlista.

:overrasket: Hvis du er skikkelig interessert så er det vel ikke særlig smart å gi uttrykk for det ved å skrive seg på visningslisten..? selger får jo bare høyere forventninger jo flere navn som står der.........

Gjest Gjesta
Skrevet
:overrasket: Hvis du er skikkelig interessert så er det vel ikke særlig smart å gi uttrykk for det ved å skrive seg på visningslisten..? selger får jo bare høyere forventninger jo flere navn som står der.........

Hvis man ikke har tenkt å være den første til å legge inn bud, så er det vel få andre muligheter til å eventuelt legge inn motbud? :klø:

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis man ikke har tenkt å være den første til å legge inn bud, så er det vel få andre muligheter til å eventuelt legge inn motbud? :klø:

ringe og spørre - følge med. holde kortene tett...

Skrevet

Uansett er det ofte lurt å gå den første dagen.

Kanskje har du lyst til å ta en titt til eller ta med deg en eller annen som har litt mer peiling enn deg selv. Da kan du gjerne stikke innom på 2. visning også.

I tillegg har du jo sett boligen i tilfelle budrunden starter allerede etter første visning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...