Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tamar
Skrevet

Noen som kan anbefale gode hårprodukter for mitt hår? Det er ikke så lett nemlig, og de fleste produkter frisører har anbefalt meg funker like lite som produkter som man kan kjøpe på Rimi. Jeg har allerede prøvd shampoo beregnet for krøllehår av Kerastase, Matrix, L'Oreal, Redken...

Håret mitt er naturlig veldig tykt og grovt, det har en blanding av krøller og bølger, og i regn/fuktig vær, ser jeg ut som en mopp. Glattetang funker dårlig, da ser jeg ut som Ronja Røverdatter... Å se ut som Diana Ross er null problem for meg om jeg går inn for det, men det er kanskje ikke akkurat den stilen som er det hotteste...

Jeg tror jeg må ha tips fra noen med tilnærmet lik hårtype, for hårprodukter som skal være gode i teorien, funker ikke alltid like bra i praksis... :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Vil du ha noe som glatter og roer brus, eller noe som fremhever krøllene? Jeg har helt motsatt hårtype av deg (type glatt), men kanskje Redken All Soft eller Smooth Down kan være aktuelle? Eller Smooth shampo og balsam fra Sebastians nye evokatìv-serie?

Gjest mia26
Skrevet

jeg har samme hårtype, liker all soft shampo og balsam eller elvital rosa eller gul! og klemmer i skum (hvilket som helst egentlig) når det er vått. tar litt hårkrem eller silk serum i til slutt når det har tørket litt mer. funker bra!

Gjest tamar
Skrevet

Takk for svar :)

Vil vel først og fremst ha noe som roer brus, og som gjør det litt mer medgjørlig. Har prøvd Redked All Soft og Smooth Down, men noe fra Sebastian har jeg ikke testet. Kanskje jeg skal prøve det. Takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...