Gå til innhold

Flyreise, graviditet og all inclusive

Pepita

Anbefalte innlegg

Hei!

Sambo og jeg har sååå lyst til å reise sydover i sommer... (tar gjerne imot tips om hvor).

Men jeg er jo gravid, med termin i slutten av september.

Hvor lenge kan jeg fly?

Og disse All Inclusive hotellene, hvordan er det med middagen der? Kan man bestemme selv hva man vil ha... Vil jo ikke bare bli servert "dagens" hver dag heller på ferie da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cosmic Girl

Jeg har bodd på en del All Inclusive-hoteller, og det er ofte store bufeer man forsyner seg av. Har aldri ikke funnet noe jeg vil ha. Problemet er heller at det alltid er for mye godt. På All Inclusive pleier også drikken å være inkludert. Det deilige er at man slipper å tenke på å ha med kontanter. Det negative at man gjerne må gå med et kjiipt bånd rundt armen som indikerer at du har all inclusive.

Når det gjelder flyvning kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Jeg pleier alltid under lengre reiser å bestille plass ved exit, fordi det er mer plass der, men det tror jeg ikke du får når du er gravid.

Har sjekket All Inclusive på Cuba, Dominikanske Republikk og på Fuerteventura, og de har alle vært utmerket.

Hellas er fantastisk om sommeren. Spesielt Cykladene. Det er varmt, men det blåser alltid litt slik at varmen ikke blir umulig å ha med å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...